Fiszki

Test dla szkoły średniej

Test w formie fiszek Test z grafiki komputerowej dla szkoły średniej
Ilość pytań: 15 Rozwiązywany: 1405 razy
Jakim skrótem określa się grafikę trójwymiarową?
2D
3D
Nie wiem
3D
Do czego służy lasso w photoshopie?
Nie wiem
Do odręcznego zaznaczania danego elementu
Do wypełniania kolorem
Do odręcznego zaznaczania danego elementu
OpenRaster,ICO:to formaty plików jakiej grafiki ?
Rastrowej
Skrót FPS oznacza:
Nasycenie
Nie wiem
Ilość klatek na sekundę
Ilość klatek na sekundę
Co się stanie po wciśnięciu CTRL+C?
Zaznaczony element zostanie skopiowany
Automatycznie zainstaluje do systemu sterowniki
Nie wiem
Zaznaczony element zostanie skopiowany
Standardowa rozdzielczość ekranu wynosi:
800x600
1920x1080
1024x768
1600x900
1024x768
Piksel to:
Program grafiki wektorowej
Najmniejszy jednolity element obrazu
Nazwa najlepszego komputera na świecie
Najmniejszy jednolity element obrazu
Jaki jest standardowy program graficzny działający w środowisku LINUX?
Kalkulator
GIMP
Paint
GIMP
Czy uda sie uruchomic komputer bez interfejsu graficznego?
Tak,będzie działal normalnie
Tak,ale będzie uruchomione tylko środowisko tekstowe
Nie
Tak,ale będzie uruchomione tylko środowisko tekstowe
Maska w Photoshopie służy do:
Zmniejszania przezroczystości
Skalowania
Ukrywanie części obrazu na danej warstwie
Ukrywanie części obrazu na danej warstwie
Bit to:
Elementarna jednostka informacji
Elementarna jednostka pliku muzycznego
Elementarna jednostka każdego obrazu
Nic istotnego
Elementarna jednostka informacji
Co sie stanie po wcisnieciu CTR+V?
Komputer sie zawiesi
Nic
Skopiowany wcześniej element zostanie wklejony
Skopiowany wcześniej element zostanie wklejony
Grafike dzielimy na: (zaznacz 2 odpowiedzi)
Trójwymiarową
Graficzną
Rastrową
Wektorową
Rastrową
Wektorową
Grafik komputerowy to:
Osoba zajmująca się przetwarzaniem i tworzeniem obrazów
Osoba,która tworzy gry komputerowe
Nie wiem
Osoba zajmująca się przetwarzaniem i tworzeniem obrazów
Obraz w grafice rastrowej zbudowany jest z:
Kwadratów
siatki i punktów
Krzywych Kartezjusza
Lini i okregów
siatki i punktów