Strona 4

Psychologia - UEK informatyka

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj
Pytanie 25
W oparciu o koncepcję motywacji Atkinsona wyjaśnij następujące zagadnienie: Pewien student zastanawiał się dlaczego jego motywacja do nauki mikroekonomii jest niska, chociaż użyteczność celu (zdany egzamin, wiedza określił jako wysoka:
Wysokie było u niego napięcie motywacyjne
Niska była u niego potrzeba osiągnięć
Niskie było u niego obiektywne prawdopodobieństwo osiągnięcia celu
Niskie było u niego subiektywne prawdopodobieństwo osiągnięcia celu
Pytanie 26
Według koncepcji motywacji McClellanda ludzi poruszają do działania potrzeby, które można sprowadzić do trzech kategorii. Są to potrzeby:
Wewnętrzne, zewnętrzne, społeczne
Osiągnięć, afiliacji, sensu (zrozumienia)
Władzy (agresji), afiliacji, osiągnięć
Miłości (przyjaźni), szacunku, samorealizacji
Pytanie 27
Emocja posiada określone parametry" - właściwości. Spośród podanych poniżej wskaż cechę nie pasującą:
treść
znak
kontrolowalność
intensywność