Strona 3

badania operacyjne 4

Pytanie 17
Proces wejścia w teorii masowej obsługi charakteryzuje: (wybierz jedną lub więcej)
Intensywność strumienia wejściowego – intensywność przybywania
Jakość obsługi oceniania subiektywnie
Czas oczekiwania na klienta
Liczba klientów-trend
Pytanie 18
W problemach decyzyjnych możliwe warunki ograniczające (wybierz jedną lub więcej)
<
>=
<=
>
Równość =
Pytanie 19
W teorii decyzji drzewo decyzyjne jest (wybierz jedną lub więcej)
Szczególnie przydatną techniką w problemach decyzyjnych z licznymi, rozgałęziającymi się wariantami oraz w przypadku podejmowania decyzji w warunkach ryzyka
Techniką wykorzystywaną w teorii gier
Prezentacją możliwych konsekwencji (stanów natury)
Stworzeniem planu, jak i rozwiązaniem problemu decyzyjnego
Pytanie 20
Macierz „żalu” w teorii gier to: (wybierz jedną lub więcej)
Tablica, która przedstawia straty otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy po wszystkich możliwych partiach gry.
Tablica, która przedstawia straty otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy w stosunku do najlepszych możliwych dla niego decyzji
Tablica, która przedstawia kwoty otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy po wszystkich możliwych partiach gry.
Tablica, która przedstawia zyski otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy po wszystkich możliwych partiach gry.
Pytanie 21
Poniższe problemy decyzyjne o Zagadnienie dyliżansu o Zagadnienie finansowania inwestycji o Optymalizacja zapasów o Alokacja zasobów, czy wymiana majątku trwałego Zaliczamy do zadań (wybierz jedną lub więcej)
Programowania dynamicznego
Programowania całoliczbowego
Teorii gier
Teorii kolejek

Powiązane tematy

#badania,operacyjne