Fiszki

Test dla szkoły średniej

Test w formie fiszek Test z grafiki komputerowej dla szkoły średniej
Ilość pytań: 15 Rozwiązywany: 1583 razy
Jakim skrótem określa się grafikę trójwymiarową?
2D
3D
Nie wiem
3D
Do czego służy lasso w photoshopie?
Do odręcznego zaznaczania danego elementu
Nie wiem
Do wypełniania kolorem
Do odręcznego zaznaczania danego elementu
OpenRaster,ICO:to formaty plików jakiej grafiki ?
Rastrowej
Skrót FPS oznacza:
Nie wiem
Ilość klatek na sekundę
Nasycenie
Ilość klatek na sekundę
Co się stanie po wciśnięciu CTRL+C?
Nie wiem
Automatycznie zainstaluje do systemu sterowniki
Zaznaczony element zostanie skopiowany
Zaznaczony element zostanie skopiowany
Standardowa rozdzielczość ekranu wynosi:
1600x900
1024x768
1920x1080
800x600
1024x768
Piksel to:
Program grafiki wektorowej
Najmniejszy jednolity element obrazu
Nazwa najlepszego komputera na świecie
Najmniejszy jednolity element obrazu
Jaki jest standardowy program graficzny działający w środowisku LINUX?
Paint
GIMP
Kalkulator
GIMP
Czy uda sie uruchomic komputer bez interfejsu graficznego?
Tak,będzie działal normalnie
Nie
Tak,ale będzie uruchomione tylko środowisko tekstowe
Tak,ale będzie uruchomione tylko środowisko tekstowe
Maska w Photoshopie służy do:
Skalowania
Ukrywanie części obrazu na danej warstwie
Zmniejszania przezroczystości
Ukrywanie części obrazu na danej warstwie
Bit to:
Nic istotnego
Elementarna jednostka informacji
Elementarna jednostka pliku muzycznego
Elementarna jednostka każdego obrazu
Elementarna jednostka informacji
Co sie stanie po wcisnieciu CTR+V?
Nic
Skopiowany wcześniej element zostanie wklejony
Komputer sie zawiesi
Skopiowany wcześniej element zostanie wklejony
Grafike dzielimy na: (zaznacz 2 odpowiedzi)
Graficzną
Trójwymiarową
Rastrową
Wektorową
Rastrową
Wektorową
Grafik komputerowy to:
Osoba,która tworzy gry komputerowe
Nie wiem
Osoba zajmująca się przetwarzaniem i tworzeniem obrazów
Osoba zajmująca się przetwarzaniem i tworzeniem obrazów
Obraz w grafice rastrowej zbudowany jest z:
Kwadratów
siatki i punktów
Krzywych Kartezjusza
Lini i okregów
siatki i punktów