popyt ........................... (Ed<0)dotyczy dóbr substytucyjnych,czyli tanich zamienników droższych produktów.
nieelastyczny cenowo
proporcionalny
market -
odwrotnie elastyczny
odwrotnie elastyczny
popyt ........................... (Ed<0)dotyczy dóbr substytucyjnych,czyli tanich zamienników droższych produktów.
nieelastyczny cenowo
proporcionalny
market -
odwrotnie elastyczny
odwrotnie elastyczny
cenę można obniżyć wówczas gdy popyt jest
nieelastyczny
elastyczny cenowo
odwrotnie elastyczny
elastyczny cenowo
cenę można obniżyć wówczas gdy popyt jest
nieelastyczny
elastyczny cenowo
odwrotnie elastyczny
elastyczny cenowo
kupując jednorazowo cały kontener drewna możemy uzyskać dyskonto
jaksosciowe kumulytatywne
ilościowe niekumulatywne.
nie można dostać
ilosciowe kumulatywne
ilościowe niekumulatywne.
kupując jednorazowo cały kontener drewna możemy uzyskać dyskonto
jaksosciowe kumulytatywne
ilościowe niekumulatywne.
nie można dostać
ilosciowe kumulatywne
ilościowe niekumulatywne.
....................system dystrybucji tworzą firmy, które zarówno przed jak i po transakcji są niezależne.
spekrtalny
konwencjonalny
losowy
tradycyjny
konwencjonalny
....................system dystrybucji tworzą firmy, które zarówno przed jak i po transakcji są niezależne.
spekrtalny
konwencjonalny
losowy
tradycyjny
konwencjonalny
najczęściej spotykanym rodzajem dystrybucji stosowanym w gospodarstwie leśnym przy sprzedaży produktów jest
dystrybucja pośrednia
segmentacyjna
dystrybucja bezpośrednia
dystrybucja bezpośrednia
najczęściej spotykanym rodzajem dystrybucji stosowanym w gospodarstwie leśnym przy sprzedaży produktów jest
dystrybucja pośrednia
segmentacyjna
dystrybucja bezpośrednia
dystrybucja bezpośrednia
podstawowymi celami................... są komunikacja i zwiększenie wolumenu sprzedaży.
dystrybuanty
wielkości nakładu
promocji
promocji
podstawowymi celami................... są komunikacja i zwiększenie wolumenu sprzedaży.
dystrybuanty
wielkości nakładu
promocji
promocji
w metodzie .................. wielkość budżetu promocyjnego ustala się jako odsetek wartości sprzedaży brutto
wielkosci sprzedaży
procentu zakupu
procentu sprzedaży
procentu sprzedaży
w metodzie .................. wielkość budżetu promocyjnego ustala się jako odsetek wartości sprzedaży brutto
wielkosci sprzedaży
procentu zakupu
procentu sprzedaży
procentu sprzedaży
drewno i PCV wykorzystywane w produkcji stolarki otworowej to dobra
komplementarne
sybstutycyjne
luksusowe
trwałe
sybstutycyjne
drewno i PCV wykorzystywane w produkcji stolarki otworowej to dobra
komplementarne
sybstutycyjne
luksusowe
trwałe
sybstutycyjne
dodawanie nowych jednostek do linii produktów pod tą sama marka,np. wprowadzanie na rynek nowego sortymentu drewna S2ac
segmentacja rynkowa
rozszerzenie produktu
zwiekszenie pordukcji
rozszerzenie produktu
dodawanie nowych jednostek do linii produktów pod tą sama marka,np. wprowadzanie na rynek nowego sortymentu drewna S2ac
segmentacja rynkowa
rozszerzenie produktu
zwiekszenie pordukcji
rozszerzenie produktu
w tej strategii wszystkie produkty są identyczne i nie uwzględniają specyficznych oczekiwań i preferencji klientów
commodity
market +
market -
commodity
w tej strategii wszystkie produkty są identyczne i nie uwzględniają specyficznych oczekiwań i preferencji klientów
commodity
market +
market -
commodity
w tej strategii cena jest podstawowym narzędziem konkurencji
market plus
commodity
marekt minus
marekt minus
w tej strategii cena jest podstawowym narzędziem konkurencji
market plus
commodity
marekt minus
marekt minus
korzyścią płynącą z tej strategii jest możliwość szybkiego zwrotu nakładów poniesionych na badania i wdrożenie produkcji nowego, bezkonkurencyjnego produktu
market plus
commodity
market minus
market plus
korzyścią płynącą z tej strategii jest możliwość szybkiego zwrotu nakładów poniesionych na badania i wdrożenie produkcji nowego, bezkonkurencyjnego produktu
market plus
commodity
market minus
market plus
w systemie tym pośrednik zobowiązuje się przez okres kilku lub więcej lat dystrybuować produkty wytwórcy w zamian min.za prawo do używania jego znaku towarowego
system dystrybucji kontraktowy
system dystrybucji wzrokowy
segmentacja sprzedaży
system dystrybucji kontraktowy
w systemie tym pośrednik zobowiązuje się przez okres kilku lub więcej lat dystrybuować produkty wytwórcy w zamian min.za prawo do używania jego znaku towarowego
system dystrybucji kontraktowy
system dystrybucji wzrokowy
segmentacja sprzedaży
system dystrybucji kontraktowy
jest zbiorem korzyści(użyteczności)dla nabywcy
treść
produkt
marka
logo
produkt
jest zbiorem korzyści(użyteczności)dla nabywcy
treść
produkt
marka
logo
produkt
ta strategia polega na oferowaniu zróżnicowania produktu dla całego rynku
market -
dyferencjacja
segmentacja
dyferencjacja
ta strategia polega na oferowaniu zróżnicowania produktu dla całego rynku
market -
dyferencjacja
segmentacja
dyferencjacja
ta strategia polega na wprowadzaniu produktu na rynek po konkurencyjnej (niższej) cenie niż oferta konkurentów:
commodity
market +
market minus
market minus
ta strategia polega na wprowadzaniu produktu na rynek po konkurencyjnej (niższej) cenie niż oferta konkurentów:
commodity
market +
market minus
market minus
aby zastosować tę strategię klienci muszą być niewrażliwi cenowo
market +
market -
coomodity
market +
aby zastosować tę strategię klienci muszą być niewrażliwi cenowo
market +
market -
coomodity
market +
8. Do rodzajów reklamy zaliczamy
reklamę producenta i instytucjonalna
reklamę przez poświadczenie i skojarzeniową
reklamę telewizyjną i radiową
reklamę producenta i instytucjonalna
8. Do rodzajów reklamy zaliczamy
reklamę producenta i instytucjonalna
reklamę przez poświadczenie i skojarzeniową
reklamę telewizyjną i radiową
reklamę producenta i instytucjonalna
7. W procesie dystrybucji istotna jest użyteczność
c) czasu i miejsca
d) ceny i produktu
b) jakości produktu i promocji
c) czasu i miejsca
7. W procesie dystrybucji istotna jest użyteczność