Formularz kontaktowy
Memorizer+

Wykup dostęp

Ta funkcja jest dostępna dla użytkowników, którzy wykupili plan Memorizer+

Fiszki

Komunikacja marketingo

Test w formie fiszek pradwda falsz
Ilość pytań: 21 Rozwiązywany: 28 razy
prawda fałsz
1. Pytanie prawda fałsz (str.353) Agencję reklamową można zdefiniować w następujący sposób: niezależna organizacja kreatywnych i przedsiębiorczych osób, specjalizujących się w przygotowaniu u realizacji planu i narzędzi promocji.
2. Cele psychograficzne promocji obejmują szeroki zakres zadań systemu komunikacji związanych z konsumentem, przedsiębiorstwem oraz produktem. (s. 313)
3. Wizerunek to kompleksowy, własny obraz, jaki przedsiębiorstwo zamierza przekazać na rynek w procesie komunikacji. (s. 302)
1. Pytanie prawda fałsz (str.353) Agencję reklamową można zdefiniować w następujący sposób: niezależna organizacja kreatywnych i przedsiębiorczych osób, specjalizujących się w przygotowaniu u realizacji planu i narzędzi promocji.
2. Cele psychograficzne promocji obejmują szeroki zakres zadań systemu komunikacji związanych z konsumentem, przedsiębiorstwem oraz produktem. (s. 313)
prawda fałsz
1. Pytanie prawda fałsz (str.353) Agencję reklamową można zdefiniować w następujący sposób: niezależna organizacja kreatywnych i przedsiębiorczych osób, specjalizujących się w przygotowaniu u realizacji planu i narzędzi promocji.
2. Cele psychograficzne promocji obejmują szeroki zakres zadań systemu komunikacji związanych z konsumentem, przedsiębiorstwem oraz produktem. (s. 313)
3. Wizerunek to kompleksowy, własny obraz, jaki przedsiębiorstwo zamierza przekazać na rynek w procesie komunikacji. (s. 302)
prawda falsz
1. Pytanie prawda fałsz (str. 354) Agencja domowa (in-house agency) to forma realizacji kampanii reklamowej, w której firma korzysta wyłącznie z wewnętrznych służb marketingowych, co oznacza całkowity brak współpracy z zewnętrznymi specjalistami lub agencjami.
2. Promocja pulsacyjna to promocja realizowana systematycznie, bez przerwy w pewnym okresie: (strona 335)
3. Efektywność promocji wiąże się ze sposobem alokacji budżetu promocyjnego i zmusza do racjonalizacji decyzji promocyjnych, dążących do maksymalizacji efektów przy danych nakładach lub minimalizacji nakładów przy założonym poziomie efektów. Jej podstawowym miernikiem jest współczynnik elastyczności popytu. (strona 343)
1. Efektywność promocji wiąże się ze sposobem alokacji budżetu promocyjnego i zmusza do racjonalizacji decyzji promocyjnych, dążących do maksymalizacji efektów przy danych nakładach lub minimalizacji nakładów przy założonym poziomie efektów. Jej podstawowym miernikiem jest współczynnik elastyczności popytu. (strona 343)
prawda falsz
1. Pytanie prawda fałsz (str. 354) Agencja domowa (in-house agency) to forma realizacji kampanii reklamowej, w której firma korzysta wyłącznie z wewnętrznych służb marketingowych, co oznacza całkowity brak współpracy z zewnętrznymi specjalistami lub agencjami.
2. Promocja pulsacyjna to promocja realizowana systematycznie, bez przerwy w pewnym okresie: (strona 335)
3. Efektywność promocji wiąże się ze sposobem alokacji budżetu promocyjnego i zmusza do racjonalizacji decyzji promocyjnych, dążących do maksymalizacji efektów przy danych nakładach lub minimalizacji nakładów przy założonym poziomie efektów. Jej podstawowym miernikiem jest współczynnik elastyczności popytu. (strona 343)
prawda falsz
1. Podstawę tożsamości i wizerunku przedsiębiorstwa stanowi jego misja. (s.303)
2. Na wybór określonej kompozycji środków promocji wpływają czynniki związane ze strategia marketingową przedsiębiorstwa, produktem oraz nabywcą. str. 334
3. Pytanie prawda fałsz Funkcja informacyjna misji przedsiębiorstwa jest wyrażana, m. in. przez identyfikację zakresu potrzeb, których zaspokajaniem zamierza zająć się przedsiębiorstwo. (strona 303)
1. Podstawę tożsamości i wizerunku przedsiębiorstwa stanowi jego misja. (s.303)
2. Na wybór określonej kompozycji środków promocji wpływają czynniki związane ze strategia marketingową przedsiębiorstwa, produktem oraz nabywcą. str. 334
3. Pytanie prawda fałsz Funkcja informacyjna misji przedsiębiorstwa jest wyrażana, m. in. przez identyfikację zakresu potrzeb, których zaspokajaniem zamierza zająć się przedsiębiorstwo. (strona 303)
prawda falsz
1. Podstawę tożsamości i wizerunku przedsiębiorstwa stanowi jego misja. (s.303)
2. Na wybór określonej kompozycji środków promocji wpływają czynniki związane ze strategia marketingową przedsiębiorstwa, produktem oraz nabywcą. str. 334
3. Pytanie prawda fałsz Funkcja informacyjna misji przedsiębiorstwa jest wyrażana, m. in. przez identyfikację zakresu potrzeb, których zaspokajaniem zamierza zająć się przedsiębiorstwo. (strona 303)
prawda falsz
1. Wskaż poprawną odpowiedź Historia firmy nie jest szczególnie istotnym czynnikiem przy redefiniowaniu misji przedsiębiorstwa, tak jak było to choćby w przypadku firmy Sony. (strona 304)
2. Pytanie prawda fałsz Czy komplementarność instrumentów komunikacji marketingowej znajduje swoje odzwierciedlenie w podziale budżetu kampanii? (str.334)
3. Wskaż poprawną odpowiedź Czy budżet promocyjny można ustalać na podstawie funduszu promocji konkurentów? (s. 330)
1. Pytanie prawda fałsz Czy komplementarność instrumentów komunikacji marketingowej znajduje swoje odzwierciedlenie w podziale budżetu kampanii? (str.334)
2. Wskaż poprawną odpowiedź Czy budżet promocyjny można ustalać na podstawie funduszu promocji konkurentów? (s. 330)
prawda falsz
1. Wskaż poprawną odpowiedź Historia firmy nie jest szczególnie istotnym czynnikiem przy redefiniowaniu misji przedsiębiorstwa, tak jak było to choćby w przypadku firmy Sony. (strona 304)
2. Pytanie prawda fałsz Czy komplementarność instrumentów komunikacji marketingowej znajduje swoje odzwierciedlenie w podziale budżetu kampanii? (str.334)
3. Wskaż poprawną odpowiedź Czy budżet promocyjny można ustalać na podstawie funduszu promocji konkurentów? (s. 330)
prawda falsz
1. Podstawowe elementy identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa to nazwa firmy, logo i logotyp, znaki bazowe i konstanse promocyjne. (s.307)
2. Jedyną grupę odbiorców działań promocyjnych przedsiębiorstwa stanowią dotychczasowi, obecni oraz potencjalni nabywcy. (s. 316)
3. Tożsamość przedsiębiorstwa oznacza to samo co wizerunek. str.302
1. Podstawowe elementy identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa to nazwa firmy, logo i logotyp, znaki bazowe i konstanse promocyjne. (s.307)
prawda falsz
1. Podstawowe elementy identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa to nazwa firmy, logo i logotyp, znaki bazowe i konstanse promocyjne. (s.307)
2. Jedyną grupę odbiorców działań promocyjnych przedsiębiorstwa stanowią dotychczasowi, obecni oraz potencjalni nabywcy. (s. 316)
3. Tożsamość przedsiębiorstwa oznacza to samo co wizerunek. str.302
prawda fałsz
1. Formuła STP stanowi podstawę orientacji marketingowej i traktowana jest jako wyjściowa przesłanka sukcesu rynkowego firmy. Rozwijając akronim STP otrzymujemy następujące rozwinięcie: Segmenting - Tracking - Positioning. (s. 319)
2. Pion badawczy jest rdzeniem każdej agencji, decyduje o tym co tworzy istotę reklamy, zakodowaną symboliczną część procesu komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. Ta odpowiedź to: (s. 358-359)
3. Kultura organizacyjna opiera się między innymi na określonych zasadach oraz wspólnych wartościach podzielanych przez kadrę kierowniczą i pracowników wykonawczych (s. 306)
1. Kultura organizacyjna opiera się między innymi na określonych zasadach oraz wspólnych wartościach podzielanych przez kadrę kierowniczą i pracowników wykonawczych (s. 306)
prawda fałsz
1. Formuła STP stanowi podstawę orientacji marketingowej i traktowana jest jako wyjściowa przesłanka sukcesu rynkowego firmy. Rozwijając akronim STP otrzymujemy następujące rozwinięcie: Segmenting - Tracking - Positioning. (s. 319)
2. Pion badawczy jest rdzeniem każdej agencji, decyduje o tym co tworzy istotę reklamy, zakodowaną symboliczną część procesu komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. Ta odpowiedź to: (s. 358-359)
3. Kultura organizacyjna opiera się między innymi na określonych zasadach oraz wspólnych wartościach podzielanych przez kadrę kierowniczą i pracowników wykonawczych (s. 306)
prawda falsz
1. P. Drucker opisuje istotę misji w kontekście funkcji stabilizującej, uwiarygodniającej i integrującej. (s. 303)
2. Ocena efektów polityki promocji jest zagadnieniem wąskim i jednoaspektowym. (s. 338)
3. Podział budżetu i ustalenie kompozycji instrumentów promocji nie musi uwzględniać aspektów czasowych. (s. 335)
1. P. Drucker opisuje istotę misji w kontekście funkcji stabilizującej, uwiarygodniającej i integrującej. (s. 303)
prawda falsz
1. P. Drucker opisuje istotę misji w kontekście funkcji stabilizującej, uwiarygodniającej i integrującej. (s. 303)
2. Ocena efektów polityki promocji jest zagadnieniem wąskim i jednoaspektowym. (s. 338)
3. Podział budżetu i ustalenie kompozycji instrumentów promocji nie musi uwzględniać aspektów czasowych. (s. 335)
p/f
1. Agencja typu kreatywny butik jest korzystny dla małych, średnich firm, dysponujących niewielkim budżetem. (s. 354)
2. Strategia komunikacji marketingowej powinna być dostosowana do tożsamości przedsiębiorstwa oraz jego pozycji rynkowej. (s. 315)
3. Aktywa marketingowe przedsiębiorstwa obejmują zarówno elementy finansowe, jak i niefinansowe. (s.301)
1. Strategia komunikacji marketingowej powinna być dostosowana do tożsamości przedsiębiorstwa oraz jego pozycji rynkowej. (s. 315)
2. Aktywa marketingowe przedsiębiorstwa obejmują zarówno elementy finansowe, jak i niefinansowe. (s.301)
p/f
1. Agencja typu kreatywny butik jest korzystny dla małych, średnich firm, dysponujących niewielkim budżetem. (s. 354)
2. Strategia komunikacji marketingowej powinna być dostosowana do tożsamości przedsiębiorstwa oraz jego pozycji rynkowej. (s. 315)
3. Aktywa marketingowe przedsiębiorstwa obejmują zarówno elementy finansowe, jak i niefinansowe. (s.301)
pf
1. Osobowość firmy to cechy przypisane wyłącznie do produktów firmy, a nie jej pracowników. (str. 305)
2. Misja przedsiębiorstwa nie ma wpływu na jego strategie komunikacyjną czy też wizerunek. (s. 303)
3. Decyzje dotyczące wielkości budżetu promocyjnego mogą być uwarunkowane cyklem życia produktu na rynku oraz wielkością zysku jaki przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć. (s.325)
1. Decyzje dotyczące wielkości budżetu promocyjnego mogą być uwarunkowane cyklem życia produktu na rynku oraz wielkością zysku jaki przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć. (s.325)
pf
1. Osobowość firmy to cechy przypisane wyłącznie do produktów firmy, a nie jej pracowników. (str. 305)
2. Misja przedsiębiorstwa nie ma wpływu na jego strategie komunikacyjną czy też wizerunek. (s. 303)
3. Decyzje dotyczące wielkości budżetu promocyjnego mogą być uwarunkowane cyklem życia produktu na rynku oraz wielkością zysku jaki przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć. (s.325)
pf
1. Według Ph. Kotlera ważniejsze jest określenie w jaki sposób dotrzeć do klienta i po co niż sama jego identyfikacja. (S.321)
2. Kompozycja narzędzi komunikacji powinna być dostosowana do celów polityki komunikacji, wybranego segmentu rynku oraz określonego budżetu promocji. (s. 331)
3. Aktywne reakcje przedsiębiorstw umożliwiają podjęcie działań promocyjnych jedynie w kierunku zgodnym ze zmianami popytu (promocja prosezonowa, procykliczna). (s. 336)
1. Według Ph. Kotlera ważniejsze jest określenie w jaki sposób dotrzeć do klienta i po co niż sama jego identyfikacja. (S.321)
2. Kompozycja narzędzi komunikacji powinna być dostosowana do celów polityki komunikacji, wybranego segmentu rynku oraz określonego budżetu promocji. (s. 331)
pf
1. Według Ph. Kotlera ważniejsze jest określenie w jaki sposób dotrzeć do klienta i po co niż sama jego identyfikacja. (S.321)
2. Kompozycja narzędzi komunikacji powinna być dostosowana do celów polityki komunikacji, wybranego segmentu rynku oraz określonego budżetu promocji. (s. 331)
3. Aktywne reakcje przedsiębiorstw umożliwiają podjęcie działań promocyjnych jedynie w kierunku zgodnym ze zmianami popytu (promocja prosezonowa, procykliczna). (s. 336)
pf
1. Modele matematyczne i techniki statystyczne mogą być wykorzystywane do badania skuteczności kampanii promocyjnych. (s. 349)
2. Testy rezultatów handlowych nigdy nie obejmują oceny skuteczności sprzedaży. (s. 349)
3. Ex ante oznacza ocenę efektów kampanii po jej zakończeniu. (s. 347)
1. Modele matematyczne i techniki statystyczne mogą być wykorzystywane do badania skuteczności kampanii promocyjnych. (s. 349)
pf
1. Modele matematyczne i techniki statystyczne mogą być wykorzystywane do badania skuteczności kampanii promocyjnych. (s. 349)
2. Testy rezultatów handlowych nigdy nie obejmują oceny skuteczności sprzedaży. (s. 349)
3. Ex ante oznacza ocenę efektów kampanii po jej zakończeniu. (s. 347)
pf
1. Funkcja informacyjna misji wyraża się m.in. poprzez sygnalizowanie gotowości przedsiębiorstwa do akceptacji własnych oczekiwań i środowiska. (s. 303)
2. Agencja reklamowa typu kreatywny butik jest na płaszczyźnie formalno-organizacyjnej przeciwieństwem agencji a la carte, ponieważ zatrudnia wysoko wykwalifikowanych specjalistów z różnych gałęzi “sztuki” reklamy, których zakres działania jest wąski i głęboki. (s. 354)
3. Metody badań efektów komunikacji marketingowej odnoszą się do 3 zasadniczych grup efektów komunikacji marketingowej: sprzedażowych, komunikacyjnych i mediowych. (s. 348).
1. Agencja reklamowa typu kreatywny butik jest na płaszczyźnie formalno-organizacyjnej przeciwieństwem agencji a la carte, ponieważ zatrudnia wysoko wykwalifikowanych specjalistów z różnych gałęzi “sztuki” reklamy, których zakres działania jest wąski i głęboki. (s. 354)
2. Metody badań efektów komunikacji marketingowej odnoszą się do 3 zasadniczych grup efektów komunikacji marketingowej: sprzedażowych, komunikacyjnych i mediowych. (s. 348).
pf
1. Funkcja informacyjna misji wyraża się m.in. poprzez sygnalizowanie gotowości przedsiębiorstwa do akceptacji własnych oczekiwań i środowiska. (s. 303)
2. Agencja reklamowa typu kreatywny butik jest na płaszczyźnie formalno-organizacyjnej przeciwieństwem agencji a la carte, ponieważ zatrudnia wysoko wykwalifikowanych specjalistów z różnych gałęzi “sztuki” reklamy, których zakres działania jest wąski i głęboki. (s. 354)
3. Metody badań efektów komunikacji marketingowej odnoszą się do 3 zasadniczych grup efektów komunikacji marketingowej: sprzedażowych, komunikacyjnych i mediowych. (s. 348).
pf
1. Do jednego z przedmiotów oceny kampanii promocyjnej należy Ex ante (pretesting). (s. 347)
2. Elementem identyfikacji wizualnej firmy jest logo, kolorystyka oraz zasady stosowania znaków firmowych. (str. 307)
3. Promocja wąska skupia się na szerokim gronie odbiorców, bez precyzyjnej segmentacji rynku. (str. 323)
1. Elementem identyfikacji wizualnej firmy jest logo, kolorystyka oraz zasady stosowania znaków firmowych. (str. 307)
pf
1. Do jednego z przedmiotów oceny kampanii promocyjnej należy Ex ante (pretesting). (s. 347)
2. Elementem identyfikacji wizualnej firmy jest logo, kolorystyka oraz zasady stosowania znaków firmowych. (str. 307)
3. Promocja wąska skupia się na szerokim gronie odbiorców, bez precyzyjnej segmentacji rynku. (str. 323)
pf
1. System celów komunikacji marketingowej musi być spójny z systemem celów całego przedsiębiorstwa. (s. 314)
2. Wynik indywidualizacji podejścia przedsiębiorstw do rynku może być ujmowany jako konieczność ogólnej identyfikacji segmentów i nisz rynkowych. (s. 320)
3. Wśród efektów ekonomicznych promocji, poddawanych ocenie ilościowej, zasadnicze znaczenie ma dynamika sprzedaży oraz udział w rynku. (s. 344)
1. System celów komunikacji marketingowej musi być spójny z systemem celów całego przedsiębiorstwa. (s. 314)
2. Wśród efektów ekonomicznych promocji, poddawanych ocenie ilościowej, zasadnicze znaczenie ma dynamika sprzedaży oraz udział w rynku. (s. 344)
pf
1. System celów komunikacji marketingowej musi być spójny z systemem celów całego przedsiębiorstwa. (s. 314)
2. Wynik indywidualizacji podejścia przedsiębiorstw do rynku może być ujmowany jako konieczność ogólnej identyfikacji segmentów i nisz rynkowych. (s. 320)
3. Wśród efektów ekonomicznych promocji, poddawanych ocenie ilościowej, zasadnicze znaczenie ma dynamika sprzedaży oraz udział w rynku. (s. 344)
pf
1. Wizualizacja, łącznie z misją, strategiami i zasadami działania może wyrażać indywidualną tożsamość i atrakcyjny wizerunek nadawcy przekazu promocyjnego.
2. Indywidualizacja podejścia przedsiębiorstw do rynku sprawia, że precyzyjna identyfikacja segmentów i nisz rynkowych staje się zbędna. (s.320)
3. Agencja full service oferuje węższy zakres usług niż inne rodzaje agencji, realizując jedynie część funkcji niezbędnych do przeprowadzenia kampanii marketingowej. (s. 354)
1. Wizualizacja, łącznie z misją, strategiami i zasadami działania może wyrażać indywidualną tożsamość i atrakcyjny wizerunek nadawcy przekazu promocyjnego.
pf
1. Wizualizacja, łącznie z misją, strategiami i zasadami działania może wyrażać indywidualną tożsamość i atrakcyjny wizerunek nadawcy przekazu promocyjnego.
2. Indywidualizacja podejścia przedsiębiorstw do rynku sprawia, że precyzyjna identyfikacja segmentów i nisz rynkowych staje się zbędna. (s.320)
3. Agencja full service oferuje węższy zakres usług niż inne rodzaje agencji, realizując jedynie część funkcji niezbędnych do przeprowadzenia kampanii marketingowej. (s. 354)
pf
1. Podejście ex ante to podejście, którego przedmiotem pomiaru są rzeczywiste efekty kampanii promocyjnej. (str. 345-347)
2. Przedsiębiorstwa podejmują decyzje związane z oceną efektów promocji na podstawie tych trzech obszarów: przedmiot oceny, metody oceny, uwarunkowania. (str. 338
3. W polityce promocji wąskiej grupą adresatów mogą być pośrednicy w kanale dystrybucji (s.323)
1. W polityce promocji wąskiej grupą adresatów mogą być pośrednicy w kanale dystrybucji (s.323)
pf
1. Podejście ex ante to podejście, którego przedmiotem pomiaru są rzeczywiste efekty kampanii promocyjnej. (str. 345-347)
2. Przedsiębiorstwa podejmują decyzje związane z oceną efektów promocji na podstawie tych trzech obszarów: przedmiot oceny, metody oceny, uwarunkowania. (str. 338
3. W polityce promocji wąskiej grupą adresatów mogą być pośrednicy w kanale dystrybucji (s.323)
pf
1. Jednym z podstawowych kryteriów klasyfikacji agencji jest określenie jakim dysponuje budżetem. (s.356-358)
2. Kampania promocyjna jest zawsze „kampanią przedsiębiorstwa”. (s.350)
3. Cele komunikacji wymagają rozstrzygnięć w dwóch aspektach: wymiaru i horyzontu. (s.311)
1. Kampania promocyjna jest zawsze „kampanią przedsiębiorstwa”. (s.350)
2. Cele komunikacji wymagają rozstrzygnięć w dwóch aspektach: wymiaru i horyzontu. (s.311)
pf
1. Jednym z podstawowych kryteriów klasyfikacji agencji jest określenie jakim dysponuje budżetem. (s.356-358)
2. Kampania promocyjna jest zawsze „kampanią przedsiębiorstwa”. (s.350)
3. Cele komunikacji wymagają rozstrzygnięć w dwóch aspektach: wymiaru i horyzontu. (s.311)
pf
1. Rebranding, taki jak zmiana logo, może być elementem szerszej strategii transformacji przedsiębiorstwa i zmiany jego postrzegania przez rynek. (s. 308-309)
2. Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) jest definiowana wyłącznie poprzez jego wizualne aspekty, takie jak logo i kolorystyka. (s. 302)
3. Tożsamość przedsiębiorstwa i jego wizerunek to synonimy. (s. 302)
1. Rebranding, taki jak zmiana logo, może być elementem szerszej strategii transformacji przedsiębiorstwa i zmiany jego postrzegania przez rynek. (s. 308-309)
pf
1. Rebranding, taki jak zmiana logo, może być elementem szerszej strategii transformacji przedsiębiorstwa i zmiany jego postrzegania przez rynek. (s. 308-309)
2. Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) jest definiowana wyłącznie poprzez jego wizualne aspekty, takie jak logo i kolorystyka. (s. 302)
3. Tożsamość przedsiębiorstwa i jego wizerunek to synonimy. (s. 302)
pf
1. Podejście ex ante w ocenie efektów promocji ma charakter badań pilotażowych i jest wstępną oceną atrakcyjności planowanych działań promocyjnych. (s. 345)
2. Identyfikacja docelowego audytorium jest jednym z etapów budowy skutecznej komunikacji według podziału Ph. Kotler i K.L. Keller? (str. 311)
3. Obszar podstawowych decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem obejmuje aspekty dotyczące m.in. ustalenia budżetu promocyjnego: (s. 311)
1. Podejście ex ante w ocenie efektów promocji ma charakter badań pilotażowych i jest wstępną oceną atrakcyjności planowanych działań promocyjnych. (s. 345)
2. Identyfikacja docelowego audytorium jest jednym z etapów budowy skutecznej komunikacji według podziału Ph. Kotler i K.L. Keller? (str. 311)
3. Obszar podstawowych decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem obejmuje aspekty dotyczące m.in. ustalenia budżetu promocyjnego: (s. 311)
pf
1. Podejście ex ante w ocenie efektów promocji ma charakter badań pilotażowych i jest wstępną oceną atrakcyjności planowanych działań promocyjnych. (s. 345)
2. Identyfikacja docelowego audytorium jest jednym z etapów budowy skutecznej komunikacji według podziału Ph. Kotler i K.L. Keller? (str. 311)
3. Obszar podstawowych decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem obejmuje aspekty dotyczące m.in. ustalenia budżetu promocyjnego: (s. 311)
pf
1. Misja przedsiębiorstwa pełni dwie funkcje: informacyjną i zadaniową. (str. 303)
2. W ramach metodyki kształtowania programu promocyjnego, selekcja mediów jest jednym z kluczowych etapów. (str. 310-311)
3. Podejście ex ante zmierza do pretestingu kampanii promocyjnej i ma charakter badań pilotażowym. (s. 345)
1. Misja przedsiębiorstwa pełni dwie funkcje: informacyjną i zadaniową. (str. 303)
2. W ramach metodyki kształtowania programu promocyjnego, selekcja mediów jest jednym z kluczowych etapów. (str. 310-311)
3. Podejście ex ante zmierza do pretestingu kampanii promocyjnej i ma charakter badań pilotażowym. (s. 345)
pf
1. Misja przedsiębiorstwa pełni dwie funkcje: informacyjną i zadaniową. (str. 303)
2. W ramach metodyki kształtowania programu promocyjnego, selekcja mediów jest jednym z kluczowych etapów. (str. 310-311)
3. Podejście ex ante zmierza do pretestingu kampanii promocyjnej i ma charakter badań pilotażowym. (s. 345)
pf
1. Funkcje agencji reklamy klasyfikuje się na cztery grupy: główne, pomocnicze, funkcjonalne i asekuracyjne. (s. 353)
2. Skuteczność promocji to sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, który przyczynia się do osiągnięcia celów określonych w wstępnym etapie kształtowania programu promocyjnego. (s. 339-340)
1. Skuteczność promocji to sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, który przyczynia się do osiągnięcia celów określonych w wstępnym etapie kształtowania programu promocyjnego. (s. 339-340)
pf
1. Funkcje agencji reklamy klasyfikuje się na cztery grupy: główne, pomocnicze, funkcjonalne i asekuracyjne. (s. 353)
2. Skuteczność promocji to sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, który przyczynia się do osiągnięcia celów określonych w wstępnym etapie kształtowania programu promocyjnego. (s. 339-340)
Memorizer.pl

Cześć!

Wykryliśmy, że blokujesz reklamy na naszej stronie.

Reklamy, jak zapewne wiesz, pozwalają na utrzymanie i rozwój serwisu. W związku z tym prosimy Cię o ich odblokowanie by móc kontynuować naukę.

Wyłącz bloker reklam a następnie
Kliknij aby przeładować stronę
lub
Subskrybuj Memorizer+

Powiązane tematy