Czego to definicja: To dostarczanie właściwego produktu, po właściwej cenie, we właściwym czasie i miejscu i przy użyciu właściwych środków promocji?
Otoczenia rynkowe przedsiebiorstwa
Orientacji biznesowej
Marketingu
Marketingu partnerskiego
Pytanie 2
Wybierz to co należy do otoczenia bliższego(bezpośredniego).
Czynniki demograficzne
Konkurenci
Dostawcy
Właściwy produkt
Pośrednicy
Czynniki techlogiczne
Nabywcy
Pytanie 3
Jakie to będą czynniki: -wartości i normy społeczne -wzory zachowań -ewolucja roli kobiet
Czynniki socjologiczne
Czynniki demograficzne
Czynniki społeczno-kulturowe
Pytanie 4
Wybierz instrumenty produktu:
Reklama
Logistyka marketingowa
Usługi posprzedażowe
Jakość
Oznakowanie
Marka
Cena
Pytanie 5
Które czynniki nie są czynnikami prawnymi?
Okresowe wyże i niże demograficzne
Koniunktura gospodarcza
Ochrona środowiska naturalnego
Układ partii politycznych
System edukacji
Pytanie 6
O kim mowa? Wspierają przedsiębiorstwo w procesie dystrybucji oraz świadczą na jego rzecz usługi.
Dostawcy
Pośrednicy
Nabywcy
Konkurenci
Pytanie 7
Tworzenie wariantów koncepcji polega na podejmowaniu decyzji dotyczacych?
produktów o różnych cechach
różnych instrumentów promocji
różnych poziomów cen
różnych form i kanałów dystrybucji
Wszystkie odpowiedzi
Pytanie 8
Co dodatkowo pojawia się w formule"5P", czego nie było w formule"4P"?
Personel
Cena
Promocja
Produkt
Pytanie 9
Czy to zdanie jest prawdziwe: Koncepcja marketingu partnerskiego wychodzi z założenia, że utrzymanie zdobytego klienta jest pięciokrotnie tańsze niż zdobycie nowego i aż dwudziestokrotnie tańsze niż odzyskanie klienta już utraconego?
Nie
Tak
Pytanie 10
O jakiej orientacji biznesowej mowa? Koncentruje uwagę na badaniach popytu i dostosowuje produkt do potrzeb nabywców.
Orientacja sprzedażowa
Oreintacja marketingowa
Orientacja marketingowa strategiczna
Pytanie 11
Na czym koncentruje się orienacja produkcyjna? Na:
obserwacji otoczenia
obniżce kosztów jednostkowych
wzroście produkcji
obiżce cen
Pytanie 12
Co to są instytucje non profit?
Instytuje nie nastawione na zysk
Instytuje nastawione na zysk
Pytanie 13
Jaka relacja zachodzi między firmą LEGO a firmą COBI?