Czego to definicja: To dostarczanie właściwego produktu, po właściwej cenie, we właściwym czasie i miejscu i przy użyciu właściwych środków promocji?
Marketingu
Marketingu partnerskiego
Orientacji biznesowej
Otoczenia rynkowe przedsiebiorstwa
Pytanie 2
Wybierz to co należy do otoczenia bliższego(bezpośredniego).
Nabywcy
Czynniki techlogiczne
Pośrednicy
Konkurenci
Dostawcy
Czynniki demograficzne
Właściwy produkt
Pytanie 3
Jakie to będą czynniki: -wartości i normy społeczne -wzory zachowań -ewolucja roli kobiet
Czynniki socjologiczne
Czynniki społeczno-kulturowe
Czynniki demograficzne
Pytanie 4
Wybierz instrumenty produktu:
Usługi posprzedażowe
Reklama
Marka
Oznakowanie
Jakość
Logistyka marketingowa
Cena
Pytanie 5
Które czynniki nie są czynnikami prawnymi?
Koniunktura gospodarcza
System edukacji
Układ partii politycznych
Ochrona środowiska naturalnego
Okresowe wyże i niże demograficzne
Pytanie 6
O kim mowa? Wspierają przedsiębiorstwo w procesie dystrybucji oraz świadczą na jego rzecz usługi.
Dostawcy
Nabywcy
Pośrednicy
Konkurenci
Pytanie 7
Tworzenie wariantów koncepcji polega na podejmowaniu decyzji dotyczacych?
różnych poziomów cen
Wszystkie odpowiedzi
różnych instrumentów promocji
produktów o różnych cechach
różnych form i kanałów dystrybucji
Pytanie 8
Co dodatkowo pojawia się w formule"5P", czego nie było w formule"4P"?
Produkt
Promocja
Personel
Cena
Pytanie 9
Czy to zdanie jest prawdziwe: Koncepcja marketingu partnerskiego wychodzi z założenia, że utrzymanie zdobytego klienta jest pięciokrotnie tańsze niż zdobycie nowego i aż dwudziestokrotnie tańsze niż odzyskanie klienta już utraconego?
Nie
Tak
Pytanie 10
O jakiej orientacji biznesowej mowa? Koncentruje uwagę na badaniach popytu i dostosowuje produkt do potrzeb nabywców.
Oreintacja marketingowa
Orientacja sprzedażowa
Orientacja marketingowa strategiczna
Pytanie 11
Na czym koncentruje się orienacja produkcyjna? Na:
obiżce cen
obserwacji otoczenia
wzroście produkcji
obniżce kosztów jednostkowych
Pytanie 12
Co to są instytucje non profit?
Instytuje nie nastawione na zysk
Instytuje nastawione na zysk
Pytanie 13
Jaka relacja zachodzi między firmą LEGO a firmą COBI?