Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. Opracowne na podstawie podręcznika wydawnictwa DIFIN
Ilość pytań: 13
Rozwiązywany: 14655 razy
Pytanie 1
Czego to definicja: To dostarczanie właściwego produktu, po właściwej cenie, we właściwym czasie i miejscu i przy użyciu właściwych środków promocji?
Marketingu
Pytanie 2
Wybierz to co należy do otoczenia bliższego(bezpośredniego).
Dostawcy
Konkurenci
Nabywcy
Pośrednicy
Pytanie 3
Jakie to będą czynniki: -wartości i normy społeczne -wzory zachowań -ewolucja roli kobiet
Czynniki społeczno-kulturowe
Pytanie 4
Wybierz instrumenty produktu:
Marka
Jakość
Oznakowanie
Usługi posprzedażowe
Pytanie 5
Które czynniki nie są czynnikami prawnymi?
Okresowe wyże i niże demograficzne
Układ partii politycznych
Koniunktura gospodarcza
System edukacji
Pytanie 6
O kim mowa? Wspierają przedsiębiorstwo w procesie dystrybucji oraz świadczą na jego rzecz usługi.
Pośrednicy
Pytanie 7
Tworzenie wariantów koncepcji polega na podejmowaniu decyzji dotyczacych?
Wszystkie odpowiedzi
Pytanie 8
Co dodatkowo pojawia się w formule"5P", czego nie było w formule"4P"?
Personel
Pytanie 9
Czy to zdanie jest prawdziwe: Koncepcja marketingu partnerskiego wychodzi z założenia, że utrzymanie zdobytego klienta jest pięciokrotnie tańsze niż zdobycie nowego i aż dwudziestokrotnie tańsze niż odzyskanie klienta już utraconego?
Tak
Pytanie 10
O jakiej orientacji biznesowej mowa? Koncentruje uwagę na badaniach popytu i dostosowuje produkt do potrzeb nabywców.
Oreintacja marketingowa
Pytanie 11
Na czym koncentruje się orienacja produkcyjna? Na:
wzroście produkcji
obniżce kosztów jednostkowych
Pytanie 12
Co to są instytucje non profit?
Instytuje nie nastawione na zysk
Pytanie 13
Jaka relacja zachodzi między firmą LEGO a firmą COBI?