Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript!
Testy
Fiszki
Notatki
Zaloguj
Pytania i odpowiedzi
OOP w Actionscript 3.0
Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. Sprawdź, czy umiesz programować obiektowo w Actionscript 3.0.
// Pierwszy test - proszę o wyrozumiałość :)
Ilość pytań:
9
Rozwiązywany:
1383 razy
Pytanie 1
Jaki jest domyślny modyfikator dostępu metod zadeklarowanych w klasie? (Nie dotyczy to konstruktora klasy.)
internal
Pytanie 2
Jaki wyraz należy umieścić przed właściwością klasy, aby była właściwością statyczną?
static
Pytanie 3
Po jakiej klasie bezpośrednio dziedziczy klasa główna "animacji"?
Sprite
Pytanie 4
Jaki modyfikator dostępu nie istnieje w Actionscript 3.0?
secured
Pytanie 5
Jakiego polecenia użyjemy aby wyświetlić w konsoli liczbę Pi z wbudowanych klas Flasha?
trace(Math.PI);
Pytanie 6
Jak nazywa się klasa reprezentująca pole tekstowe?
TextField
Pytanie 7
Jaki wyraz w definicji klasy określa, że klasa będzie dziedziczyć z innej?
extends
Pytanie 8
Jakim wyrażeniem w definicjii klasy informujemy program, że jest ona zgodna z danym interfejsem?
implements
Pytanie 9
Jakie słowo umieszczamy przed pętlą w skrypcie?
for
Powiązane tematy
#actionscript
#programowanie
#obiektowe
#oop
#flash
Inne tryby
Nauka
Test
Fiszki
Pobierz PDF