Podsumowanie testu

Metody nauczania i uczenia się dla dydaktyków

Podsumowanie testu

Metody nauczania i uczenia się dla dydaktyków

Twój wynik

Rozwiąż ponownie
Moja historia
Pytanie 1
Uszereguj pojęcia od najwęższego do najszerszego:
metoda
technika
strategia
Pytanie 2
3 główne typy metod nauczania to: słowne, ćwiczeniowe i ...
Pytanie 3
3 główne typy metod nauczania to: słowne, ćwiczeniowe i ...
Pytanie 4
Metoda poszukująca dzieli się na:
heurezę i metodę oglądową
heurezę i metodę problemową
metodę problemową i metodę podającą
heurezę i metodę podającą
Pytanie 5
Jakie są formy realizujące metodę podającą:
wykład
pogadanka
opis
pogawędka
Pytanie 6
Błędne używanie heurezy może doprowadzić do tzw. heurezy pozornej lub...
fałszywej
sztucznej
prymitywnej
sylabicznej
Pytanie 7
Stosując metodę "burzy mózgów" nauczyciel powinien
szeroko komentować pomysły uczniów
stosować krótkie wskazówki
wstrzymać się od komentarzy
przeformułowywać pomysły uczniów
Pytanie 8
W metodzie "burzy mózgów" bardziej liczy się
liczba pomysłów
jakość pomysłów
Pytanie 9
Autorem metody dyskusji w 6 kapeluszach myślowych jest:
Beno
Bono
Bone
Berno
Bruno
Pytanie 10
Inna nazwa metody "kuli śniegowej" to
piramidowa
rosnąca
technika 635
Pytanie 11
Model nauczania to:
ogólny plan, schemat pracy dydaktycznej
ogół celów, środków i metod
Pytanie 12
Aktywizujące mogą być metody:
uczenia się
nauczania