Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript!
Testy
Fiszki
Notatki
Zaloguj
Podsumowanie testu
Metody nauczania i uczenia się dla dydaktyków
Podsumowanie testu
Metody nauczania i uczenia się dla dydaktyków
Twój wynik
Rozwiąż ponownie
Moja historia
Wszystkie ({{dataStorage.userResults.answersTotal}})
Prawidłowe ({{dataStorage.userResults.answersGood}})
Błędne ({{dataStorage.userResults.answersBad}})
Pytanie 1
Uszereguj pojęcia od najwęższego do najszerszego:
metoda
technika
strategia
Pytanie 2
3 główne typy metod nauczania to: słowne, ćwiczeniowe i ...
Pytanie 3
3 główne typy metod nauczania to: słowne, ćwiczeniowe i ...
Pytanie 4
Metoda poszukująca dzieli się na:
metodę problemową i metodę podającą
heurezę i metodę oglądową
heurezę i metodę problemową
heurezę i metodę podającą
Pytanie 5
Jakie są formy realizujące metodę podającą:
wykład
opis
pogadanka
pogawędka
Pytanie 6
Błędne używanie heurezy może doprowadzić do tzw. heurezy pozornej lub...
sylabicznej
fałszywej
prymitywnej
sztucznej
Pytanie 7
Stosując metodę "burzy mózgów" nauczyciel powinien
wstrzymać się od komentarzy
przeformułowywać pomysły uczniów
stosować krótkie wskazówki
szeroko komentować pomysły uczniów
Pytanie 8
W metodzie "burzy mózgów" bardziej liczy się
jakość pomysłów
liczba pomysłów
Pytanie 9
Autorem metody dyskusji w 6 kapeluszach myślowych jest:
Beno
Bono
Berno
Bruno
Bone
Pytanie 10
Inna nazwa metody "kuli śniegowej" to
rosnąca
technika 635
piramidowa
Pytanie 11
Model nauczania to:
ogólny plan, schemat pracy dydaktycznej
ogół celów, środków i metod
Pytanie 12
Aktywizujące mogą być metody:
uczenia się
nauczania