Czego to definicja: To dostarczanie właściwego produktu, po właściwej cenie, we właściwym czasie i miejscu i przy użyciu właściwych środków promocji?
Orientacji biznesowej
Marketingu
Marketingu partnerskiego
Otoczenia rynkowe przedsiebiorstwa
Pytanie 2
Wybierz to co należy do otoczenia bliższego(bezpośredniego).
Nabywcy
Właściwy produkt
Czynniki demograficzne
Czynniki techlogiczne
Dostawcy
Konkurenci
Pośrednicy
Pytanie 3
Jakie to będą czynniki: -wartości i normy społeczne -wzory zachowań -ewolucja roli kobiet
Czynniki demograficzne
Czynniki społeczno-kulturowe
Czynniki socjologiczne
Pytanie 4
Wybierz instrumenty produktu:
Jakość
Logistyka marketingowa
Marka
Usługi posprzedażowe
Cena
Reklama
Oznakowanie
Pytanie 5
Które czynniki nie są czynnikami prawnymi?
Okresowe wyże i niże demograficzne
Układ partii politycznych
Ochrona środowiska naturalnego
System edukacji
Koniunktura gospodarcza
Pytanie 6
O kim mowa? Wspierają przedsiębiorstwo w procesie dystrybucji oraz świadczą na jego rzecz usługi.
Pośrednicy
Nabywcy
Dostawcy
Konkurenci
Pytanie 7
Tworzenie wariantów koncepcji polega na podejmowaniu decyzji dotyczacych?
produktów o różnych cechach
Wszystkie odpowiedzi
różnych poziomów cen
różnych form i kanałów dystrybucji
różnych instrumentów promocji
Pytanie 8
Co dodatkowo pojawia się w formule"5P", czego nie było w formule"4P"?
Personel
Produkt
Cena
Promocja
Pytanie 9
Czy to zdanie jest prawdziwe: Koncepcja marketingu partnerskiego wychodzi z założenia, że utrzymanie zdobytego klienta jest pięciokrotnie tańsze niż zdobycie nowego i aż dwudziestokrotnie tańsze niż odzyskanie klienta już utraconego?
Nie
Tak
Pytanie 10
O jakiej orientacji biznesowej mowa? Koncentruje uwagę na badaniach popytu i dostosowuje produkt do potrzeb nabywców.
Orientacja marketingowa strategiczna
Oreintacja marketingowa
Orientacja sprzedażowa
Pytanie 11
Na czym koncentruje się orienacja produkcyjna? Na:
wzroście produkcji
obserwacji otoczenia
obiżce cen
obniżce kosztów jednostkowych
Pytanie 12
Co to są instytucje non profit?
Instytuje nastawione na zysk
Instytuje nie nastawione na zysk
Pytanie 13
Jaka relacja zachodzi między firmą LEGO a firmą COBI?