Strona 4

Ekonomia Innowacji i zarządzanie innowacją

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj
Pytanie 25
Miernikiem konkurencyjności procesu rozwoju nowego produktu (PRNP) nie jest:
Liczba kooperantów uczestniczących w PRNP
Długość okresu realizacji PRNP i komercjalizacji nowego produktu
Próg rentowności PRNP
Relacja wartość/koszt nowego produktu z punktu widzenia klienta
Pytanie 26
W selekcji idei nowego produktu nie powinni uczestniczyć
Konsumenci
Żadna odpowiedź nie jest poprawna
Pracownicy działu zakupów
Analitycy finansowi
Pytanie 27
Zwiększenie ilościowego progu rentowności może być wynikiem:
Ograniczenia reklamy nowego produktu
Wzrostu ceny zbytu
Zwiększenia rabatu dla dystrybutorów
Obniżki kosztu stałego
Pytanie 28
Strategia kreatywnej imitacji polega na:
Nielegalnym kopiowaniu innowacji (np. produktu) wprowadzonej przez lidera innowacyjnego
Blokującym wprowadzeniu nowego produktu mającym utrudnić penetrację rynku przez lidera
Kierowaniu nowego produktu na inne (niż lider) rynki geograficzne
Wprowadzeniu innowacji o cechach bardziej atrakcyjnych niż rozwiązania lidera