Strona 11

ZIK2

Pytanie 81
Doświadczenie klienta:
b) jest zmienne w czasie
d) to wewnętrzny zbiór odczuć i subiektywnych sądów wynikający z wszelkich interakcji z bankiem, odnoszący się przede wszystkim do oczekiwań klienta i stopnia ich zaspokojenia
a) nie daje się kształtować przez bank
c) powstaje jedynie w bezpośrednich interakcjach z pracownikami banku
Pytanie 82
Fazy zarządzania klientem banku to:
c) etap akwizycji klientów, etap ewaluacji klientów, etap obsługi posiadanych klientów
b) etap rozpoznania klientów, etap pozyskania klientów, etap indywidualizacji klientów
a) etap pozyskiwania klientów, etap obsługi posiadanych klientów, etap utraty klientów
d) etap ewaluacji klientów, etap segmentacji klientów, etap obsługi posiadanych klientów
Pytanie 83
Program kafeteryjny to mechanizm, który może wchodzić w skład:
c) motywowania administracyjno-prawnego
d) motywowania pobudzającego materialnego
a) motywowania normatywnego
b) motywowania pobudzającego niematerialnego
Pytanie 84
W które obszary da się wpisać komponenty modelu biznesowego (w uproszczeniu):
c) obszar infrastruktury i sieci partnerskiej
d) obszar finansowy
a) obszar dekomponowania wartości (poprawna odpowiedz to obszar kreowania wartości)
b) obszar budowania relacji z klientem
Pytanie 85
Wzrost zewnętrzny instytucji kredytowej może odbywać się przez:
b) Outsourcing
a) Inkluzje
c) Fuzje
d) Alians strategiczny
Pytanie 86
Model biznesowy w mBanku (pierwotny):
b) zdyskontowany
d) dyskontowy
c) otwartej architektury
a) dyskontowany
Pytanie 87
System zarządzania jakością z uwzględnieniem metod statystycznych:
b) EFQM
a) Six Sigma
d) ISO
c) Six Sigmua
Pytanie 88
Big Data:
a) zróżnicowane dane
b) mogą prowadzić do zdobycia nowej wiedzy
c) tylko dane numeryczne ?
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj