Strona 2

A27: Technik reklamy, egzamin Wrzesień 2014

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj
Pytanie 9
Barwę zieloną uzyskuje się w wyniku zmieszania dwóch barw
białej i żółtej
niebieskiej i żółtej
czerwonej i niebieskiej
żółtej i czerwonej
Pytanie 10
Firma reklamowa otrzymała zamówienie na wykonanie billboardów, które będą umieszczone przy drodze szybkiego ruchu. Billboardy, oprócz zawartej treści, mają przyciągnąć uwagę kolorem. Najlepszym kolorem w takim przypadku będzie
żółty
czarny
zielony
niebieski
Pytanie 11
Firma przeznaczyła kwotę 200 000 zł na reklamę telewizyjną. 30-sekundowy spot telewizyjny kosztuje 5 000 zł. Firma zdecydowała, że zakupiony 30-sekundowy spot będzie ukazywał się 4 razy dziennie. Ile dni będzie trwała telewizyjna kampania reklamowa ?
12
20
10
15
Pytanie 12
Firma marketingowa, zajmująca się badaniami rynku założyła, że zasięg całkowity jest równy zasięgowi efektywnemu reklamy. Wynika z tego, że efektywna częstotliwość reklamy wynosi
2
3
1
od 1,1 do 2
Pytanie 13
Agencja reklamowa pracuje nad kampanią promocji turystycznej województwa warmińsko-mazurskiego. Celem kampanii jest pokazanie piękna przyrody regionu oraz zwiększenie ilości przyjazdów polskich turystów. Najlepszą formą reklamy w tym przypadku jest
plakat na słupie ogłoszeniowym w Olsztynie
ogłoszenie modułowe w gazecie codziennej
audycja radiowa w lokalnej stacji radiowej
spot reklamowy w ogólnopolskiej telewizji
Pytanie 14
Działanie polegające na umieszczeniu w filmie, sztuce teatralnej lub powieści produktu oznakowanego konkretną marką zamiast anonimowego rekwizytu, co przynosi jego wytwórcy lub dystrybutorowi korzyści promocyjne, to tzw.
product placement
promocja konsumencka
marketing mix
public relations
Pytanie 15
W badaniu założono, że przedstawiciel grupy docelowej powinien zobaczyć reklamę w TV minimum trzy razy, aby spełniła ona swoje cele komunikacyjne. Efektywna częstotliwość takiej kampanii wyniesie
1+
3+
między 0,1 a 0,3
0,5
Pytanie 16
W ramach kampanii reklamowej "Mazury cud natury" powstał film, promujący piękno przyrody województwa warmińsko-mazurskiego. W filmie wykorzystano elementy dwóch wcześniejszych filmów i taka informacja w filmie została ujęta. Zamieszczono tytuły obu wcześniejszych filmów i nazwiska ich reżyserów. W tym przypadku zostały zastosowane przepisy
Kodeksu cywilnego
o prawie autorskim
prawa pracy
Kodeksu postępowania administracyjnego