Strona 4

A27: Technik reklamy, egzamin Wrzesień 2014

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj
Pytanie 25
Reklama i promocja piwa może być prowadzona
z udziałem osób małoletnich
w radiu i telewizji w godzinach od 6.00 do 20.00
w prasie młodzieżowej i dziecięcej
w telewizji i kinie po godzinie 20.00
Pytanie 26
Studio reklamy przygotowało kampanię reklamową opartą na środkach masowego przekazu, z wykorzystaniem takich nośników jak: telewizja, radio, prasa, plakat i outdoor. Ten typ reklamy to
ATL
POP
BTL
POS
Pytanie 27
Firmowe druki okolicznościowe o charakterze użytkowym, opracowane w ramach systemu identyfikacji wizualnej firmy (cenniki, ulotki, katalogi, etykiety, koperty), to
typografie
logotypy
akcydensy
praktycyzmy
Pytanie 28
Firma wprowadza na rynek nowy produkt. W reklamie produktu zostaną pokazane jego największe zalety. Zastosowana przez firmę technika prezentacji reklamy to
animacja
demonstracja
fantazja
rekomendacja
Pytanie 29
Do obowiązków pracownika agencji reklamowej należy przygotowywanie budżetów oraz dokonywanie różnego typu obliczeń i analiz. Wyniki swojej pracy zestawia w tabele, wykorzystując wiele funkcji matematycznych i finansowych. Do swojej dyspozycji ma pakiet biurowy Microsoft Office, z którego najczęściej wykorzystuje aplikację
Publisher
Word
Excel
PowerPoint
Pytanie 30
Agencja reklamowa na zamówienie klienta przygotowała kampanię reklamową. W ramach kampanii opracowano wiele materiałów i gadżetów promocyjnych takich jak: roll-up, standy reklamowe, ulotki, katalogi, naklejki i długopisy z logo produktu. Ten typ reklamy to
BTL
ATL
GRP
CPP
Pytanie 31
Do obowiązków copywritera w agencji reklamowej należy
przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
analizowanie wyników finansowych firmy
pisanie i projektowanie sloganów reklamowych
przeprowadzanie badań i ich analizowanie
Pytanie 32
W ramce zamieszczono fragment pisma firmy, skierowanego do agencji reklamowej. Treść pisma wskazuje, że jest to
zapytanie ofertowe
brief reklamowy
ogłoszenie prasowe
pismo przewodnie