Strona 3

Marketing Międzynarodowy

Pytanie 17
Do podstawowych rodzajów badań marketingowych rynków zagranicznych zaliczamy:
badania pierwotne i selektywne
badania ankietowe
badania marki
badania strukturalne i koniukturalne
Pytanie 18
Mikrosegmentacja dotyczy rynku: (wielokrotny wybór)
globalnego
regionalnego
lokalnego
międzynarodowego
sub-globalnego
Pytanie 19
Optymalna charakterystyka zasobów rzeczowych przedsiębiorstwa to:
nowoczesność i elastyczność
mobilność logistyczna
posiadanie struktury homologicznej
niezależność i samowystarczalność
Pytanie 20
Wymiary marketingu partnerskiego wg. C Groonroos'a: (wielokrotny wybór)
strukturalny
strategiczny
taktyczny
funkcjonalny
Pytanie 21
Na czym polega teoria "czarnych łabędzi"?
różnice w podejściu do uwarunkowań kulturowych w badaniach marketingowych
pojawienie się nowych zjawisk, które wywołują ogromny wpływ na otoczenie
dostosowanie firmy do przyszłych warunków rynkowych
segmentacja rynków
Pytanie 22
Jakie są trzy podstawowe zasady koncepcji marketungowej? (chronologicznie)
Pytanie 23
Jakie są poziomy strategii w przedsiębiorstwie? (chronologicznie)
Pytanie 24
Jakie są narzędzia marketingowe służące do implementacji strategii?
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj