Strona 3

Marketing Międzynarodowy

Pytanie 17
Do podstawowych rodzajów badań marketingowych rynków zagranicznych zaliczamy:
badania strukturalne i koniukturalne
badania ankietowe
badania marki
badania pierwotne i selektywne
Pytanie 18
Mikrosegmentacja dotyczy rynku: (wielokrotny wybór)
lokalnego
globalnego
regionalnego
międzynarodowego
sub-globalnego
Pytanie 19
Optymalna charakterystyka zasobów rzeczowych przedsiębiorstwa to:
niezależność i samowystarczalność
nowoczesność i elastyczność
mobilność logistyczna
posiadanie struktury homologicznej
Pytanie 20
Wymiary marketingu partnerskiego wg. C Groonroos'a: (wielokrotny wybór)
funkcjonalny
taktyczny
strukturalny
strategiczny
Pytanie 21
Na czym polega teoria "czarnych łabędzi"?
segmentacja rynków
dostosowanie firmy do przyszłych warunków rynkowych
różnice w podejściu do uwarunkowań kulturowych w badaniach marketingowych
pojawienie się nowych zjawisk, które wywołują ogromny wpływ na otoczenie
Pytanie 22
Jakie są trzy podstawowe zasady koncepcji marketungowej? (chronologicznie)
Pytanie 23
Jakie są poziomy strategii w przedsiębiorstwie? (chronologicznie)
Pytanie 24
Jakie są narzędzia marketingowe służące do implementacji strategii?
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj