Strona 2

Zarządzanie strategiczne - WSZiB

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj
Pytanie 9
Poprawność metodologiczna stosowania punktowej oceny atrakcyjności sektorów wymaga stosowania:
tych samych wag dla wykorzystywanych kryteriów w każdym sektorze
różnego zestawu kryteriów dla każdego badanego sektora
innych kryteriów dla sektora potencjalnej działalności niż tych stosowanych w ocenie sektorów aktualnie obsługiwanych
Pytanie 10
Grupa strategiczna to:
grupa przedsiębiorstw będących znacznymi klientami danego sektora
wszystkie przedsiębiorstwa danego sektora
grupa firm produkujących wyroby tworzące groźbę substytucyjnych wyrobów danego sektora
Pytanie 11
1. Źródła wartości dodanej w metodzie analizy łancucha wartości to m. In:
Koordynacja funkcji firmy z rywalami
Optymalizacja funkcjonalna
Koordynacja walki z konkurentami
Pytanie 12
4. Źródłem strategicznej przewagi przedsiębiorstwa nie mogą być:
Unikalność firmy w oczach jej odbiorców
Niskie kwalifikacje pracownikow
Wielkość aktywów
Dobre stosunki z jednostkami badawczymi