Strona 3

badania operacyjne 4

Pytanie 17
Proces wejścia w teorii masowej obsługi charakteryzuje: (wybierz jedną lub więcej)
Intensywność strumienia wejściowego – intensywność przybywania
Czas oczekiwania na klienta
Jakość obsługi oceniania subiektywnie
Liczba klientów-trend
Pytanie 18
W problemach decyzyjnych możliwe warunki ograniczające (wybierz jedną lub więcej)
Równość =
>=
<=
>
<
Pytanie 19
W teorii decyzji drzewo decyzyjne jest (wybierz jedną lub więcej)
Techniką wykorzystywaną w teorii gier
Stworzeniem planu, jak i rozwiązaniem problemu decyzyjnego
Prezentacją możliwych konsekwencji (stanów natury)
Szczególnie przydatną techniką w problemach decyzyjnych z licznymi, rozgałęziającymi się wariantami oraz w przypadku podejmowania decyzji w warunkach ryzyka
Pytanie 20
Macierz „żalu” w teorii gier to: (wybierz jedną lub więcej)
Tablica, która przedstawia straty otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy w stosunku do najlepszych możliwych dla niego decyzji
Tablica, która przedstawia straty otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy po wszystkich możliwych partiach gry.
Tablica, która przedstawia kwoty otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy po wszystkich możliwych partiach gry.
Tablica, która przedstawia zyski otrzymane przez gracza wymienionego po lewej stronie tej tablicy po wszystkich możliwych partiach gry.
Pytanie 21
Poniższe problemy decyzyjne o Zagadnienie dyliżansu o Zagadnienie finansowania inwestycji o Optymalizacja zapasów o Alokacja zasobów, czy wymiana majątku trwałego Zaliczamy do zadań (wybierz jedną lub więcej)
Programowania całoliczbowego
Teorii kolejek
Programowania dynamicznego
Teorii gier
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj