Strona 6

Marketing w leśnictwie- Piszczek

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj
Pytanie 41
popyt ........................... (Ed<0)dotyczy dóbr substytucyjnych,czyli tanich zamienników droższych produktów.
odwrotnie elastyczny
nieelastyczny cenowo
proporcionalny
market -
Pytanie 42
cenę można obniżyć wówczas gdy popyt jest
nieelastyczny
elastyczny cenowo
odwrotnie elastyczny
Pytanie 43
kupując jednorazowo cały kontener drewna możemy uzyskać dyskonto
ilościowe niekumulatywne.
ilosciowe kumulatywne
nie można dostać
jaksosciowe kumulytatywne
Pytanie 44
....................system dystrybucji tworzą firmy, które zarówno przed jak i po transakcji są niezależne.
spekrtalny
tradycyjny
konwencjonalny
losowy
Pytanie 45
najczęściej spotykanym rodzajem dystrybucji stosowanym w gospodarstwie leśnym przy sprzedaży produktów jest
dystrybucja pośrednia
dystrybucja bezpośrednia
segmentacyjna
Pytanie 46
podstawowymi celami................... są komunikacja i zwiększenie wolumenu sprzedaży.
wielkości nakładu
dystrybuanty
promocji
Pytanie 47
w metodzie .................. wielkość budżetu promocyjnego ustala się jako odsetek wartości sprzedaży brutto
procentu zakupu
wielkosci sprzedaży
procentu sprzedaży
Pytanie 48
drewno i PCV wykorzystywane w produkcji stolarki otworowej to dobra
luksusowe
trwałe
komplementarne
sybstutycyjne