Strona 7

Marketing w leśnictwie- Piszczek

Pytanie 49
dodawanie nowych jednostek do linii produktów pod tą sama marka,np. wprowadzanie na rynek nowego sortymentu drewna S2ac
rozszerzenie produktu
segmentacja rynkowa
zwiekszenie pordukcji
Pytanie 50
w tej strategii wszystkie produkty są identyczne i nie uwzględniają specyficznych oczekiwań i preferencji klientów
market +
market -
commodity
Pytanie 51
w tej strategii cena jest podstawowym narzędziem konkurencji
commodity
marekt minus
market plus
Pytanie 52
korzyścią płynącą z tej strategii jest możliwość szybkiego zwrotu nakładów poniesionych na badania i wdrożenie produkcji nowego, bezkonkurencyjnego produktu
market minus
market plus
commodity
Pytanie 53
w systemie tym pośrednik zobowiązuje się przez okres kilku lub więcej lat dystrybuować produkty wytwórcy w zamian min.za prawo do używania jego znaku towarowego
system dystrybucji wzrokowy
system dystrybucji kontraktowy
segmentacja sprzedaży
Pytanie 54
jest zbiorem korzyści(użyteczności)dla nabywcy
treść
logo
produkt
marka
Pytanie 55
ta strategia polega na oferowaniu zróżnicowania produktu dla całego rynku
market -
dyferencjacja
segmentacja
Pytanie 56
ta strategia polega na wprowadzaniu produktu na rynek po konkurencyjnej (niższej) cenie niż oferta konkurentów:
market +
market minus
commodity
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj