Strona 8

Systemy zintegrowane

Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Aktywuj
Pytanie 57
(Fazy) Które uwarunkowanie ma najistotniejsze znaczenie z perspektywy klienta na sukces wdrożenia systemu:
poparcie zarządu
współpraca na linii klient – dostawca
odpowiednio wyselekcjonowany zespół wdrożeniowy
odpowiedni dostawca
Pytanie 58
Najważniejsze kryteria wyboru systemu w polskich przedsiębiorstwach to:
dopasowanie do wymagań funkcjonalnych
opinia dostawcy systemu
opinia kierownictwa
koszt licencji
Pytanie 59
(Fazy) Rozpatrując model cyklu życia Initiation – Infusion, dla jakiej fazy analiza ma najistotniejsze znaczenie:
Decline
Infusion
Adoption
Initiation
Pytanie 60
W gospodarkach tranzytywnych, w cyklu życia systemu mamy do czynienia z:
większym naciskiem na 2 pierwsze etapy w cyklu Cooper i Zmud
występowaniem etapu schyłkowego (Decline)
dużym naciskiem na właściwe fazy wdrożeniowe, podobne do krajów wysokorozwiniętych
większym naciskiem na fazę powdrożeniową „Infusion”
Pytanie 61
Algorytm MRP:
korzysta ze strategicznego planu przedsiębiorstwa
korzysta GHP, struktury produktu i stanu zapasów
bierze pod uwagę konieczne okresy otrzymania materiałów i rozdziela w czasie zamówienia na uzupełnienie zapasów
uwzględnia kiedy różne części produktu końcowego mają być produkowane według harmonogramu
Pytanie 62
Na podstawie analizowanego przypadku wdrożenia systemu Digitland w firmie dystrybucyjnej, możemy sformułować następujące zalecenia dla projektów wdrożeniowych:
należy zapewnić poparcie zarządu przedsiębiorstwa
należy zadbać o dobrą współpracę pomiędzy odbiorcą i dostawcą
należy zapewnić pracowników o wystąpieniu wszystkich planowanych efektów zaraz po uruchomieniu systemu
należy zadbać o przygotowanie firmy do wdrożenia
Pytanie 63
Determinanty wdrażania SZ mające większe znaczenie wśród krajów wysokorozwiniętych niż w Polsce obejmują następujące zagadnienia:
wsparcie dostawcy
zmiana procesów biznesowych (BPR)
postawy ludzi (ppl's attitudes)
szkolenia (trainings)
Pytanie 64
Duże przedsiębiorstwa wdrażając SZ oczekują głównie:
usprawnienia stanów magazynowych
optymalizacji stanów magazynowych
obniżenia kosztów
Wzrostu satysfakcji klienta