Strona 3

Komunikacja marketingo

Pytanie 17
pf
Jednym z podstawowych kryteriów klasyfikacji agencji jest określenie jakim dysponuje budżetem. (s.356-358)
Fałsz
Kampania promocyjna jest zawsze „kampanią przedsiębiorstwa”. (s.350)
Prawda
Cele komunikacji wymagają rozstrzygnięć w dwóch aspektach: wymiaru i horyzontu. (s.311)
Prawda
Pytanie 18
pf
Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) jest definiowana wyłącznie poprzez jego wizualne aspekty, takie jak logo i kolorystyka. (s. 302)
Fałsz
Tożsamość przedsiębiorstwa i jego wizerunek to synonimy. (s. 302)
Fałsz
Rebranding, taki jak zmiana logo, może być elementem szerszej strategii transformacji przedsiębiorstwa i zmiany jego postrzegania przez rynek. (s. 308-309)
Prawda
Pytanie 19
pf
Podejście ex ante w ocenie efektów promocji ma charakter badań pilotażowych i jest wstępną oceną atrakcyjności planowanych działań promocyjnych. (s. 345)
Prawda
Identyfikacja docelowego audytorium jest jednym z etapów budowy skutecznej komunikacji według podziału Ph. Kotler i K.L. Keller? (str. 311)
Prawda
Obszar podstawowych decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem obejmuje aspekty dotyczące m.in. ustalenia budżetu promocyjnego: (s. 311)
Prawda
Pytanie 20
pf
W ramach metodyki kształtowania programu promocyjnego, selekcja mediów jest jednym z kluczowych etapów. (str. 310-311)
Prawda
Misja przedsiębiorstwa pełni dwie funkcje: informacyjną i zadaniową. (str. 303)
Prawda
Podejście ex ante zmierza do pretestingu kampanii promocyjnej i ma charakter badań pilotażowym. (s. 345)
Prawda
Pytanie 21
pf
Funkcje agencji reklamy klasyfikuje się na cztery grupy: główne, pomocnicze, funkcjonalne i asekuracyjne. (s. 353)
Fałsz
Skuteczność promocji to sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, który przyczynia się do osiągnięcia celów określonych w wstępnym etapie kształtowania programu promocyjnego. (s. 339-340)
Prawda
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp