Strona 3

Komunikacja marketingowa abcd

Pytanie 17
Misja organizacji obejmuje 4 wymiary. NIE należy do nich wymiar: (strona 304)
a) tożsamości i filozofii organizacji (czym przedsiębiorstwo zamierza być)
d) kluczowych czynników sukcesu
b) podstawowych wartości funkcjonowania (zasady, przesłanki decyzji i styl kierowania, stosunek do prawa i etyki biznesu)
c) szczegółowej strategii marketingowej i operacyjnej (konkretnych działań promocyjnych, procedur operacyjnych oraz planów sprzedaży)
Pytanie 18
Cele psychograficzne promocji obejmują szeroki zakres zadań systemu komunikacji związanych z: (strona 313)
d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
a) nabywcą (konsumentem)
c) produktem
b) przedsiębiorstwem
Pytanie 19
Decyzje dotyczące wielkości budżetu promocyjnego są uwarunkowane przez: (s. 325)
b) Cykl życia produktu na rynku
d) Wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
a) Koszty wykorzystania poszczególnych instrumentów promotion-mix
c) Wielkość sprzedaży i/lub zysku, jaki przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć
Pytanie 20
Pion kreatywny agencji: (s. 359)
c) Koordynuje pracę wszystkich komórek agencji uczestniczących w wykonaniu zlecenia
b) Ma za zadanie przełożenie w sposób twórczy i oryginalny ustaleń i założeń w określone kody: hasła, slogany, teksty, zdjęcia
a) Prowadzi badania rynkowe i marketingowe
d) Ma za zadanie zapewnić ścisłą koordynację między departamentami funkcjonującymi w strukturze organizacyjnej agencji
Pytanie 21
Podstawowe cele ekonomiczne promocji to: (s. 312-313)
c) wzrost dochodów i obniżka kosztów
a) kształtowanie świadomości produktu/marki, jego wizerunku i pozycjonowania
b) poszukiwanie wierności i lojalności względem produktu i firmy
Pytanie 22
Średniookresowe cele (np. podniesienie stopnia znajomości i akceptacji konkretnego produktu/marki w określonych segmentach rynku w ciągu następnego roku, utrzymanie dotychczasowego udziału w rynku) są celami (s. 314):
a) strategicznymi
b) taktycznymi
c) operacyjnymi
Pytanie 23
Zachowanie przedsiębiorstwa to: str. 305
a. zbiór podstawowych zasad, na jakich opiera swoje funkcjonowanie przedsiębiorstwo, wewnętrznie spójnych i nawiązujących do sformułowanej misji
b. zespół instrumentów tworzących system identyfikacji wizualnej
c. działania przedsiębiorstwa w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony pracownikom
Pytanie 24
Macierz celów komunikacji (promocji) ma dwa aspekty: str.311-312
c. wymiaru i psychograficzny
a. wymiaru i horyzontu
b. horyzontu i przestrzeni
Przejdź na Memorizer+
W trybie testu zyskasz:
Brak reklam
Quiz powtórkowy - pozwoli Ci opanować pytania, których nie umiesz
Więcej pytań na stronie testu
Wybór pytań do ponownego rozwiązania
Trzy razy bardziej pojemną historię aktywności
Wykup dostęp