Fiszki

ZIK2

Test w formie fiszek
Ilość pytań: 101 Rozwiązywany: 13437 razy
Doświadczenie klienta:
c) powstaje jedynie w bezpośrednich interakcjach z pracownikami banku
a) nie daje się kształtować przez bank
b) jest zmienne w czasie
d) to wewnętrzny zbiór odczuć i subiektywnych sądów wynikający z wszelkich interakcji z bankiem, odnoszący się przede wszystkim do oczekiwań klienta i stopnia ich zaspokojenia
b) jest zmienne w czasie
d) to wewnętrzny zbiór odczuć i subiektywnych sądów wynikający z wszelkich interakcji z bankiem, odnoszący się przede wszystkim do oczekiwań klienta i stopnia ich zaspokojenia
Fazy zarządzania klientem banku to:
c) etap akwizycji klientów, etap ewaluacji klientów, etap obsługi posiadanych klientów
b) etap rozpoznania klientów, etap pozyskania klientów, etap indywidualizacji klientów
a) etap pozyskiwania klientów, etap obsługi posiadanych klientów, etap utraty klientów
d) etap ewaluacji klientów, etap segmentacji klientów, etap obsługi posiadanych klientów
a) etap pozyskiwania klientów, etap obsługi posiadanych klientów, etap utraty klientów
Program kafeteryjny to mechanizm, który może wchodzić w skład:
b) motywowania pobudzającego niematerialnego
c) motywowania administracyjno-prawnego
d) motywowania pobudzającego materialnego
a) motywowania normatywnego
b) motywowania pobudzającego niematerialnego
d) motywowania pobudzającego materialnego
W które obszary da się wpisać komponenty modelu biznesowego (w uproszczeniu):
d) obszar finansowy
b) obszar budowania relacji z klientem
c) obszar infrastruktury i sieci partnerskiej
a) obszar dekomponowania wartości (poprawna odpowiedz to obszar kreowania wartości)
d) obszar finansowy
b) obszar budowania relacji z klientem
c) obszar infrastruktury i sieci partnerskiej
Wzrost zewnętrzny instytucji kredytowej może odbywać się przez:
d) Alians strategiczny
c) Fuzje
a) Inkluzje
b) Outsourcing
d) Alians strategiczny
c) Fuzje
Model biznesowy w mBanku (pierwotny):
a) dyskontowany
d) dyskontowy
c) otwartej architektury
b) zdyskontowany
d) dyskontowy
System zarządzania jakością z uwzględnieniem metod statystycznych:
c) Six Sigmua
d) ISO
b) EFQM
a) Six Sigma
a) Six Sigma
Big Data:
a) zróżnicowane dane
c) tylko dane numeryczne ?
b) mogą prowadzić do zdobycia nowej wiedzy
a) zróżnicowane dane
b) mogą prowadzić do zdobycia nowej wiedzy
W analizie finansowej banku w zakresie wyboru zestawu wskaźników i mierników:
b) obowiązuje publikowany zestaw wskaźników
c) wyniki muszą być porównywalne
d) wskazane jest podawanie algorytmu wyliczeń wskaźników
a) istnieje całkowita swoboda
c) wyniki muszą być porównywalne
d) wskazane jest podawanie algorytmu wyliczeń wskaźników
Analiza pionowa banku:
a) bada zaangażowanie kapitału banku
c) wyrażona wartościowo i procentowo
b) jest analiza wstępną
d) obejmuje co najmniej dwa okresy
a) bada zaangażowanie kapitału banku
b) jest analiza wstępną
Co trzeba brać pod uwagę przy analizie oddziału banku (??):
b) zamożność mieszkańców
a) konkurencję
b) zamożność mieszkańców
a) konkurencję
ROE:
d) rentowność obrotu
b) jest stymulantą
c) zwrot na aktywach
a) wartość progowa zero
b) jest stymulantą
a) wartość progowa zero
Rodzaje więzi organizacyjnych występujących w instytucji kredytowej:
a) współpracy, pomostowe
c) służbowe, funkcjonalne
b) federacyjne, macierzowe
d) procesowe, informatyczne
a) współpracy, pomostowe
c) służbowe, funkcjonalne
Dokumentacja systemu jakości zawiera:
d) listę markerów jakości, czyli atrybutów produktów i usług istotnych z punktu widzenia jakości
a) zapisy dotyczące jakości
c) księgę jakości
b) formalne normy jakości, np. ISO 9001
a) zapisy dotyczące jakości
c) księgę jakości
Składowe kapitału strukturalnego, w ramach kapitału intelektualnego to:
d) kapitał relacyjny
c) kapitał innowacyjny
b) kapitał organizacyjny
a) kapitał procesów
c) kapitał innowacyjny
b) kapitał organizacyjny
a) kapitał procesów
Kontrolę wewnętrzną można podzielić na:
b) instytucjonalną, formalną, samokontrolę
d) regulaminową, incydentalną, samokontrolę
c) informatyczną, profilaktyczną, samokontrolę
a) samokontrolę, nadzór kierowniczy, audyt wewnętrzny (inaczej samokontrola, kontrola funkcjonalna, kontrola instytucjonalna)
a) samokontrolę, nadzór kierowniczy, audyt wewnętrzny (inaczej samokontrola, kontrola funkcjonalna, kontrola instytucjonalna)
Analiza pozioma sprawozdania finansowego (są wątpliwości co do poprawności jednej odpowiedzi):
c) pozwala określić główne obszary zaangażowania banku
a) polega na ustaleniu udziału procentowego poszczególnych pozycji w wielkości ogółem
d) jest badaniem sprawozdań za co najmniej dwa okresy
b) polega na ocenie skutków zmian poszczególnych elementów sprawozdań finansowych wybranego okresu
d) jest badaniem sprawozdań za co najmniej dwa okresy
b) polega na ocenie skutków zmian poszczególnych elementów sprawozdań finansowych wybranego okresu
Przykładem systemowego podejścia do zarządzania jakością jest:
d) SERVQUAL
c) model doskonałości EFQM
a) six sigma
b) koncepcja TQM
d) SERVQUAL
c) model doskonałości EFQM
a) six sigma
b) koncepcja TQM
Czynniki wewnętrzne inicjatyw procesowych podejmowanych przez instytucje kredytowe w ostatnich latach to:
a) konieczność zarządzania ryzykiem operacyjnym
c) rozwój technologii informatycznych
b) redukcja kosztów
d) dążenie do zwiększania kwalifikacji kadr
a) konieczność zarządzania ryzykiem operacyjnym
b) redukcja kosztów
Metoda wskaźnika podstawowego, ile wynosi współczynnik przez który mnożymy :
5%
20%
10%
15%
15%
Wybrać poprawny schemat zarządzania ryzykiem operacyjnym:
u Bywalec identyfikacja, pomiar i limitowanie, monitorowanie, kontrola (w książce chyba też tak jest)
identyfikacja, ocena, redukcja ryzyka, monitorowanie i raportowanie
na slajdach identyfikacja, ocena, zapobieganie, monitorowanie
u Bywalec identyfikacja, pomiar i limitowanie, monitorowanie, kontrola (w książce chyba też tak jest)
identyfikacja, ocena, redukcja ryzyka, monitorowanie i raportowanie
na slajdach identyfikacja, ocena, zapobieganie, monitorowanie

Powiązane tematy

#instytucje #kredytowe

Inne tryby