Formularz kontaktowy
Memorizer+

Wykup dostęp

Ta funkcja jest dostępna dla użytkowników, którzy wykupili plan Memorizer+

Fiszki

Komunikacja marketingowa abcd

Test w formie fiszek abcd
Ilość pytań: 88 Rozwiązywany: 87 razy
Cele promocji można rozpatrywać na płaszczyźnie:
B. psychograficznej.
C. Odpowiedzi a i b są poprawne.
D. Odpowiedzi a i b są niepoprawne.
A. ekonomicznej.
C. Odpowiedzi a i b są poprawne.
Cele promocji można rozpatrywać na płaszczyźnie:
B. psychograficznej.
C. Odpowiedzi a i b są poprawne.
D. Odpowiedzi a i b są niepoprawne.
A. ekonomicznej.
Jakie dwie funkcje pełni misja przedsiębiorstwa? (s.303)
C) Operacyjną i finansową
A) Motywacyjną i strategiczną
B) Informacyjną i zadaniową
D) Reklamową i organizacyjną
B) Informacyjną i zadaniową
Jakie dwie funkcje pełni misja przedsiębiorstwa? (s.303)
C) Operacyjną i finansową
A) Motywacyjną i strategiczną
B) Informacyjną i zadaniową
D) Reklamową i organizacyjną
Które z poniższych ustaleń NIE należy do podstawowych decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem? (s.311)
C) Zarządzanie łańcuchem dostaw
A) Sformułowanie celów promocji
D) Ustalenie budżetu promocyjnego
B) Określenie docelowego audytorium przekazu
C) Zarządzanie łańcuchem dostaw
Które z poniższych ustaleń NIE należy do podstawowych decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem? (s.311)
C) Zarządzanie łańcuchem dostaw
A) Sformułowanie celów promocji
D) Ustalenie budżetu promocyjnego
B) Określenie docelowego audytorium przekazu
Agencja reklamy, która szczególnie specjalizuje się w pośrednictwie przy wynajmowaniu dla zleceniodawców określonych specjalistów i usług z branży reklamy to: (strona 353-354)
d) Agencja "domowa" (in-house)
c) Agencja kreatywny butik
a) Agencja full service
b) Agencja a la carte
b) Agencja a la carte
Agencja reklamy, która szczególnie specjalizuje się w pośrednictwie przy wynajmowaniu dla zleceniodawców określonych specjalistów i usług z branży reklamy to: (strona 353-354)
d) Agencja "domowa" (in-house)
c) Agencja kreatywny butik
a) Agencja full service
b) Agencja a la carte
Podstawowe modele przy metodach teoretycznych finansowania komunikacji opisują tworzenie budżetu w jakich sytuacjach w zakresie struktury rynku?: (strona 326)
d) konkurencji doskonałej i monopolu (prawidłowa odpowiedź)
b) konkurencji doskonałej i oligopolu
c) monopolu i monopsonu
a) oligopolu i monopsonu
d) konkurencji doskonałej i monopolu (prawidłowa odpowiedź)
Podstawowe modele przy metodach teoretycznych finansowania komunikacji opisują tworzenie budżetu w jakich sytuacjach w zakresie struktury rynku?: (strona 326)
d) konkurencji doskonałej i monopolu (prawidłowa odpowiedź)
b) konkurencji doskonałej i oligopolu
c) monopolu i monopsonu
a) oligopolu i monopsonu
W ocenie efektów reklamy dominuje? (str.338)
C. nurt preferencyjny
B. nurt komunikacyjny
D. nurt religijny
A. nurt ekonomiczny
B. nurt komunikacyjny
W ocenie efektów reklamy dominuje? (str.338)
C. nurt preferencyjny
B. nurt komunikacyjny
D. nurt religijny
A. nurt ekonomiczny
Prakseologiczną miarą stopnia osiągnięcia zmierzonego celu jest? (str.339)
A. Precyzja
B. Cena
D. Poziom zwrotu
C. Skuteczność
C. Skuteczność
Prakseologiczną miarą stopnia osiągnięcia zmierzonego celu jest? (str.339)
A. Precyzja
B. Cena
D. Poziom zwrotu
C. Skuteczność
Z czym wiąże się efektywność promocji? (str.343)
D. Zaangażowanie grupy docelowe
A. Sposób alokacji budżetu promocyjnego
C. Grupa docelowa promocji
B. Budżet promocyjny
A. Sposób alokacji budżetu promocyjnego
Z czym wiąże się efektywność promocji? (str.343)
D. Zaangażowanie grupy docelowe
A. Sposób alokacji budżetu promocyjnego
C. Grupa docelowa promocji
B. Budżet promocyjny
Na czym powinna być oparta promocja w niszy (s. 321)
A) Głęboka specjalizacja i niezwykła oryginalność
D) Niska jakość produktu
B) Niska specjalizacja i brak oryginalności
C) Wysoka jakość produktu
A) Głęboka specjalizacja i niezwykła oryginalność
Na czym powinna być oparta promocja w niszy (s. 321)
A) Głęboka specjalizacja i niezwykła oryginalność
D) Niska jakość produktu
B) Niska specjalizacja i brak oryginalności
C) Wysoka jakość produktu
Który czynnik można zaliczyć do uwarunkowań zewnętrznych komunikacji marketingowej? (s. 337
d) Budżet domowy nabywcy
b) Kształt produktu
a) Warunki atmosferyczne
c) Wysokość podatku dochodowego
b) Kształt produktu
Który czynnik można zaliczyć do uwarunkowań zewnętrznych komunikacji marketingowej? (s. 337
d) Budżet domowy nabywcy
b) Kształt produktu
a) Warunki atmosferyczne
c) Wysokość podatku dochodowego
Co może być efektem nieudanej kampanii promocyjnej? (s. 339)
c) "przejście" konsumentów do konkurencji
a) wzrost sprzedaży
b) wzrost zaufania klientów
d) zwiększenie współpracy z konkurencją
c) "przejście" konsumentów do konkurencji
Co może być efektem nieudanej kampanii promocyjnej? (s. 339)
c) "przejście" konsumentów do konkurencji
a) wzrost sprzedaży
b) wzrost zaufania klientów
d) zwiększenie współpracy z konkurencją
Jakie obszary zagadnień obejmują decyzje przedsiębiorstwa związane z oceną efektów promocji? str.338
D. Wszystkie odpowiedzi są błędne
C. Pole recepcji, przedmiot oceny, metody oceny, uwarunkowania
A. Metody recepcji, uwarunkowania metod, metodyka postępowania
B. Pole recepcji, przedmiot oceny, analiza procesów, uwarunkowania.
C. Pole recepcji, przedmiot oceny, metody oceny, uwarunkowania
Jakie obszary zagadnień obejmują decyzje przedsiębiorstwa związane z oceną efektów promocji? str.338
D. Wszystkie odpowiedzi są błędne
C. Pole recepcji, przedmiot oceny, metody oceny, uwarunkowania
A. Metody recepcji, uwarunkowania metod, metodyka postępowania
B. Pole recepcji, przedmiot oceny, analiza procesów, uwarunkowania.
Własny obraz, jaki przedsiębiorstwo zamierza przekazać na rynek, do otoczenia społecznoekonomicznego w procesie komunikacji, to: (strona 302)
d) Wizja przedsiębiorstwa
b) Image przedsiębiorstwa
a) Tożsamość przedsiębiorstwa
c) Misja przedsiębiorstwa
a) Tożsamość przedsiębiorstwa
Własny obraz, jaki przedsiębiorstwo zamierza przekazać na rynek, do otoczenia społecznoekonomicznego w procesie komunikacji, to: (strona 302)
d) Wizja przedsiębiorstwa
b) Image przedsiębiorstwa
a) Tożsamość przedsiębiorstwa
c) Misja przedsiębiorstwa
Cele promocji w wymiarze pierwszym można rozpatrywać na płaszczyznach: (strona 312)
d) Operacyjnej i psychograficznej
c) Ekonomicznej i psychograficznej
b) Strategicznej i psychograficznej
a) Ekonomicznej i taktycznej
c) Ekonomicznej i psychograficznej
Cele promocji w wymiarze pierwszym można rozpatrywać na płaszczyznach: (strona 312)
d) Operacyjnej i psychograficznej
c) Ekonomicznej i psychograficznej
b) Strategicznej i psychograficznej
a) Ekonomicznej i taktycznej
Podejście ex ante: (strona 345)
d) Opiera się na badaniach na kilku rynkach próbnych, na których bada się potencjalne efekty promocji.
b) Wykorzystuje się do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii.
a) Jest wstępną oceną atrakcyjności, poprawności i skuteczności projektowanych działań promocyjnych
c) Opiera się na badaniach jakościowych na dużej próbie.
a) Jest wstępną oceną atrakcyjności, poprawności i skuteczności projektowanych działań promocyjnych
Podejście ex ante: (strona 345)
d) Opiera się na badaniach na kilku rynkach próbnych, na których bada się potencjalne efekty promocji.
b) Wykorzystuje się do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii.
a) Jest wstępną oceną atrakcyjności, poprawności i skuteczności projektowanych działań promocyjnych
c) Opiera się na badaniach jakościowych na dużej próbie.
Na kształtowanie misji wywiera wpływ wiele elementów, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Najważniejsze z nich to: (strona 304)
b) zamierzenia i oczekiwania właścicieli, kompetencje kadry menedżerskiej (np. kreatywność, skłonność do ryzyka), zasoby firmy, historia firmy
a) indywidualne decyzje pracowników, trendy w mediach społecznościowych, kompetencje menedżerów, opinie i doświadczenia klientów
d) preferencje konsumentów, kreatywność i spontaniczne pomysły zespołu, historia firmy, zmiany strategii konkurencji
c) losowe wydarzenia na rynku, indywidualne przekonania zatrudnionych, zasoby firmy, subiektywne emocje właścicieli
b) zamierzenia i oczekiwania właścicieli, kompetencje kadry menedżerskiej (np. kreatywność, skłonność do ryzyka), zasoby firmy, historia firmy
Na kształtowanie misji wywiera wpływ wiele elementów, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Najważniejsze z nich to: (strona 304)
b) zamierzenia i oczekiwania właścicieli, kompetencje kadry menedżerskiej (np. kreatywność, skłonność do ryzyka), zasoby firmy, historia firmy
a) indywidualne decyzje pracowników, trendy w mediach społecznościowych, kompetencje menedżerów, opinie i doświadczenia klientów
d) preferencje konsumentów, kreatywność i spontaniczne pomysły zespołu, historia firmy, zmiany strategii konkurencji
c) losowe wydarzenia na rynku, indywidualne przekonania zatrudnionych, zasoby firmy, subiektywne emocje właścicieli
Misja organizacji obejmuje 4 wymiary. NIE należy do nich wymiar: (strona 304)
d) kluczowych czynników sukcesu
a) tożsamości i filozofii organizacji (czym przedsiębiorstwo zamierza być)
b) podstawowych wartości funkcjonowania (zasady, przesłanki decyzji i styl kierowania, stosunek do prawa i etyki biznesu)
c) szczegółowej strategii marketingowej i operacyjnej (konkretnych działań promocyjnych, procedur operacyjnych oraz planów sprzedaży)
c) szczegółowej strategii marketingowej i operacyjnej (konkretnych działań promocyjnych, procedur operacyjnych oraz planów sprzedaży)
Misja organizacji obejmuje 4 wymiary. NIE należy do nich wymiar: (strona 304)
d) kluczowych czynników sukcesu
a) tożsamości i filozofii organizacji (czym przedsiębiorstwo zamierza być)
b) podstawowych wartości funkcjonowania (zasady, przesłanki decyzji i styl kierowania, stosunek do prawa i etyki biznesu)
c) szczegółowej strategii marketingowej i operacyjnej (konkretnych działań promocyjnych, procedur operacyjnych oraz planów sprzedaży)
Cele psychograficzne promocji obejmują szeroki zakres zadań systemu komunikacji związanych z: (strona 313)
a) nabywcą (konsumentem)
b) przedsiębiorstwem
c) produktem
d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
Cele psychograficzne promocji obejmują szeroki zakres zadań systemu komunikacji związanych z: (strona 313)
a) nabywcą (konsumentem)
b) przedsiębiorstwem
c) produktem
d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
Decyzje dotyczące wielkości budżetu promocyjnego są uwarunkowane przez: (s. 325)
c) Wielkość sprzedaży i/lub zysku, jaki przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć
d) Wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
b) Cykl życia produktu na rynku
a) Koszty wykorzystania poszczególnych instrumentów promotion-mix
d) Wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
Decyzje dotyczące wielkości budżetu promocyjnego są uwarunkowane przez: (s. 325)
c) Wielkość sprzedaży i/lub zysku, jaki przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć
d) Wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
b) Cykl życia produktu na rynku
a) Koszty wykorzystania poszczególnych instrumentów promotion-mix
Pion kreatywny agencji: (s. 359)
c) Koordynuje pracę wszystkich komórek agencji uczestniczących w wykonaniu zlecenia
b) Ma za zadanie przełożenie w sposób twórczy i oryginalny ustaleń i założeń w określone kody: hasła, slogany, teksty, zdjęcia
d) Ma za zadanie zapewnić ścisłą koordynację między departamentami funkcjonującymi w strukturze organizacyjnej agencji
a) Prowadzi badania rynkowe i marketingowe
b) Ma za zadanie przełożenie w sposób twórczy i oryginalny ustaleń i założeń w określone kody: hasła, slogany, teksty, zdjęcia
Pion kreatywny agencji: (s. 359)
c) Koordynuje pracę wszystkich komórek agencji uczestniczących w wykonaniu zlecenia
b) Ma za zadanie przełożenie w sposób twórczy i oryginalny ustaleń i założeń w określone kody: hasła, slogany, teksty, zdjęcia
d) Ma za zadanie zapewnić ścisłą koordynację między departamentami funkcjonującymi w strukturze organizacyjnej agencji
a) Prowadzi badania rynkowe i marketingowe
Memorizer.pl

Cześć!

Wykryliśmy, że blokujesz reklamy na naszej stronie.

Reklamy, jak zapewne wiesz, pozwalają na utrzymanie i rozwój serwisu. W związku z tym prosimy Cię o ich odblokowanie by móc kontynuować naukę.

Wyłącz bloker reklam a następnie
Kliknij aby przeładować stronę
lub
Subskrybuj Memorizer+

Powiązane tematy