Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript!
Ucz się szybciej
Testy
Fiszki
Notatki
Zaloguj
Fiszki
Komunikacja marketingowa abcd
Test w formie fiszek abcd
Ilość pytań:
88
Rozwiązywany:
184 razy
Który z komponentów NIE należy do tożsamości przedsiębiorstwa? (s. 302)
d) strategia sprzedaży
a) postawa
b) zachowanie
c) identyfikacja wizualna
d) strategia sprzedaży
W jakim horyzoncie czasowym rozpatruje się cele taktyczne? (s. 314)
d) ciągłym (bez określonego horyzontu czasowego
b) średniookresowym
a) długookresowym
c) krótkookresowym
b) średniookresowym
Który z elementów NIE jest podstawową funkcją misji przedsiębiorstwa według P. Druckera? (s. 303)
a) Stabilizująca
b) Uwiarygadniająca
c) Integrująca
d) Motywacyjna
d) Motywacyjna
Co zaliczamy do znaczących aktywów marketingowych przedsiębiorstwa? (s. 301)
d) wszystkie powyższe
a) kapitał intelektualny
b) system zarządzania wiedzą
c) kulturę organizacyjną
d) wszystkie powyższe
Jaką funkcję pełni misja przedsiębiorstwa w kontekście jego wizerunku?
b) Służy wyłącznie jako element strategii marketingowej
d) Nie ma żadnego wpływu na strategię firmy
a) Określa jakie produkty firma oferuje na rynku
c) Definiuje powód istnienia przedsiębiorstwa i pełnioną rolę jego interesariuszy
c) Definiuje powód istnienia przedsiębiorstwa i pełnioną rolę jego interesariuszy
Które z podanych wymiarów obejmuje misja organizacji? (s.304)
a. Wymiary tożsamości i filozofii organizacji, domeny działalności, wyobrażenia o przyszłości firmy
d. Wymiary domeny działalności, ilości potrzebnych czynników produkcji, wyobrażenia o przyszłości firmy
b. Wymiary ilości potrzebnych czynników produkcji, podstawowych wartości funkcjonowania, tożsamości i filozofii firmy
c. Wymiary tożsamości i filozofii firmy, podstawowych wartości funkcjonowania, kluczowych czynników sukcesu
c. Wymiary tożsamości i filozofii firmy, podstawowych wartości funkcjonowania, kluczowych czynników sukcesu
Jakie są podstawowe elementy identyfikacji wizualnej firmy (s.307)
c. Rodzaj gadżetów reklamowych, nazwa firmy, kadra zarządzająca, logo i logotyp
a. Nazwa firmy, logo i logotyp, znaki bazowe, konstanse promocyjne
b. Logo i logotyp, aktorzy wykorzystywani w reklamach, znaki bazowe, kadra zarządzająca
d. Konstanse promocyjne, nazwa firmy, logo i logotyp, używane platformy społecznościowe
a. Nazwa firmy, logo i logotyp, znaki bazowe, konstanse promocyjne
Kampania promocyjna może być realizowana przez przedsiębiorstwo na następujące sposoby: (s. 351)
a) Wyłącznie we własnym zakresie przez odpowiednie komórki marketingowe
d) Wszystkie powyższe są poprawne
c) poprzez zakup usług promocyjnych w niezależnych przedsiębiorstwach– agencjach reklamy
b) Częściowo własnymi siłami, powierzając na zewnątrz pewną część działań promocyjnych
d) Wszystkie powyższe są poprawne
Które podejście służy do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii promocyjnej? (s. 347)
B) Ex post
D) PR
A) Ex ante
C) Pretesting
B) Ex post
Która z metod umożliwia pomiar reakcji organizmu na przekaz promocyjny za pomocą testów skórno-galwanicznych? (s. 349)
B) Wywiady bezpośrednie
C) Testy fizjologiczne
A) Testy psychologiczne
D) Ankiety online
C) Testy fizjologiczne
Które z poniższych narzędzi jest wykorzystywane do oceny skuteczności komunikacji marketingowej w środowisku internetowym? (s. 348)
B) Rozmowy sprzedażowe w sklepie stacjonarnym
A) Liczba użytkowników strony internetowej
D) Wszystkie odpowiedzi są poprawne
C) Tradycyjna reklama prasowa
A) Liczba użytkowników strony internetowej
Czym jest promocja pulsacyjna? (s. 335)
a) Promocja realizowana regularnie, bez przerwy w pewnym okresie
c) Promocja realizowana wyłącznie w mediach społecznościowych i opierająca się na wirusowym marketingu.
d) Promocja realizowana wyłącznie w okresach świątecznych i dniach ustawowo wolnych od pracy, bez możliwości zastosowania w innych momentach roku.
b) Promocja realizowana w nieregularnych odstępach czasu, przy czym skala tej nierównomierności może przybrać różnorodne formy
b) Promocja realizowana w nieregularnych odstępach czasu, przy czym skala tej nierównomierności może przybrać różnorodne formy
Do przedmiotów oceny kampanii promocyjnej NIE należą: (s. 347)
a) Zachowania nabywców
b) Efekty sprzedażowe
c) Jakość produktu/usługi
d) Media-środki komunikacji
c) Jakość produktu/usługi
Podstawowymi elementami systemu identyfikacji wizualnej NIE są: (s. 307)
a) Nazwa firmy
c) Znaki bazowe
d) Konstanse produktowe
b) Logo i logotyp
d) Konstanse produktowe
Etap budowy skutecznej komunikacji według Ph. Kotlera i K.L. Kellera to: (s. 311)
b) Sformułowanie promocji
c) Określenie celów docelowego audytorium
a) Sformułowanie komunikatów
d) Wybór kanałów dystrybucji
a) Sformułowanie komunikatów
Audytorium działań promocyjnych przedsiębiorstwa tworzą: (s. 316)
d) Grupa I – właściciele, grupa II – nabywcy, grupa III - pośrednicy
b) Grupa I – nabywcy, grupa II – pośrednicy, grupa III – właściciele
c) Grupa I – nabywcy, grupa II – właściciele, grupa III – pośrednicy
a) Grupa I - pośrednicy, grupa II – nabywcy, grupa III – właściciele
b) Grupa I – nabywcy, grupa II – pośrednicy, grupa III – właściciele
Który z poniższych elementów NIE należy do identyfikacji wizualnej firmy? (str. 307)
D) Zasady użycia znaku firmowego
A) Logo
B) Kolorystyka
C) Strategia cenowa
C) Strategia cenowa
Jaki jest główny cel identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa? (str. 307)
D) Ustalanie polityki cenowej
B) Zwiększenie rozpoznawalności marki
C) Utrzymanie relacji z konkurencją
A) Ograniczenie wydatków na promocję
B) Zwiększenie rozpoznawalności marki
Do funkcji głównych agencji reklamy zalicza się: (s. 353)
c. rozliczenia finansowe
d. wszystkie odpowiedzi są poprawne
a. przygotowanie promocji
b. rozwój koncepcji
d. wszystkie odpowiedzi są poprawne
Wskaż odpowiedź niepoprawną. Tożsamość przedsiębiorstwa: (s. 302)
a) może być uogólniana
d) jest synonimicznym pojęciem do wizerunku
b) jest wyrazem tego czym dana organizacja chce być
c) może być identyfikowana w sposób szczegółowy
d) jest synonimicznym pojęciem do wizerunku
Początek
Pokaż poprzednie pytania
Pokaż kolejne pytania
Powiązane tematy
Inne tryby
Nauka
Test
Powtórzenie