Pytania i odpowiedzi

Marketing w leśnictwie- Piszczek

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. Marketing semestr 7
Ilość pytań: 70 Rozwiązywany: 4505 razy
Pytanie 21
W fazie wzrostu produkt jest
ulepszany
Pytanie 22
) W fazie schyłku konsumentami są
maruderzy
Pytanie 23
W fazie nacisk marketingowy jest położony na przyciągnięcie uwagi
wprowadzania
Pytanie 24
w ramach działań marketingowych zwiększa się popyt i zadowolenie nabywców przez
opracowywanie nowych dóbr, popieranie sprzedaży
Pytanie 25
drewno WOSw i WOSo to dobra
substytucyjne
Pytanie 26
S10igl nabywane przez tartaki jest wobec nich dobrem
inwestycyjnym
Pytanie 27
Kombinacja marketingowych zmiennych zależy od przedsiębiorstwa, jest określana jako
marketing MIX
Pytanie 28
to proces jego podziału na homogeniczne grupy na podstawie takich kryteriów jak: cechy demograficzne, czy potrzeby.
Segmentacja rynku
Pytanie 29
Produkty pełniące podobne funkcje lub sprzedawane przez te same kanały dystrybucyjne tworzą
Linie produktów
Pytanie 30
Elementami składowymi marki są
nazwa, logo
Pytanie 31
Podwyżka ceny jest uzasadniona ekonomicznie gdy popyt jest
neeleastyczny cenowo
Pytanie 32
) kanał dystrybucyjny określają dwa parametry
szerokość, długość
Pytanie 33
) W fazie ........dynamicznie przybywa konkurentów
wzrostu
Pytanie 34
W fazie wzrostu dynamicznie przybywa konkurentów, celem marketingowym jest
Penetracja rynku
Pytanie 35
Faza ...............wyróżnia się największym przypływem środków finansowych
dojrzałosci
Pytanie 36
Faza dojrzałości wyróżnia się największym przypływem środków finansowych, nacisk marketingowy położony jest na
lojalność wobec marki
Pytanie 37
W tej fazie produkt jest podstawowy, promocja jest
różnorodna, intensywna, informująca
Pytanie 38
Marmolada jest dobrem:
Luksusowym
Pytanie 39
Przedsiębiorstwo, które po dokonaniu segmentacji obsługuje 1-3 segmentów stosuje
marketing skoncentrowany
Pytanie 40
Najbardziej cenionymi markami są
marki perły