Formularz kontaktowy
Memorizer+

Wykup dostęp

Ta funkcja jest dostępna dla użytkowników, którzy wykupili plan Memorizer+

Pytania i odpowiedzi

Komunikacja marketingowa abcd

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. abcd
Ilość pytań: 88 Rozwiązywany: 89 razy
Pytanie 1
Cele promocji można rozpatrywać na płaszczyźnie:
C. Odpowiedzi a i b są poprawne.
Pytanie 2
Jakie dwie funkcje pełni misja przedsiębiorstwa? (s.303)
B) Informacyjną i zadaniową
Pytanie 3
Które z poniższych ustaleń NIE należy do podstawowych decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem? (s.311)
C) Zarządzanie łańcuchem dostaw
Pytanie 4
Agencja reklamy, która szczególnie specjalizuje się w pośrednictwie przy wynajmowaniu dla zleceniodawców określonych specjalistów i usług z branży reklamy to: (strona 353-354)
b) Agencja a la carte
Pytanie 5
Podstawowe modele przy metodach teoretycznych finansowania komunikacji opisują tworzenie budżetu w jakich sytuacjach w zakresie struktury rynku?: (strona 326)
d) konkurencji doskonałej i monopolu (prawidłowa odpowiedź)
Pytanie 6
W ocenie efektów reklamy dominuje? (str.338)
B. nurt komunikacyjny
Pytanie 7
Prakseologiczną miarą stopnia osiągnięcia zmierzonego celu jest? (str.339)
C. Skuteczność
Pytanie 8
Z czym wiąże się efektywność promocji? (str.343)
A. Sposób alokacji budżetu promocyjnego
Pytanie 9
Na czym powinna być oparta promocja w niszy (s. 321)
A) Głęboka specjalizacja i niezwykła oryginalność
Pytanie 10
Który czynnik można zaliczyć do uwarunkowań zewnętrznych komunikacji marketingowej? (s. 337
b) Kształt produktu
Pytanie 11
Co może być efektem nieudanej kampanii promocyjnej? (s. 339)
c) "przejście" konsumentów do konkurencji
Pytanie 12
Jakie obszary zagadnień obejmują decyzje przedsiębiorstwa związane z oceną efektów promocji? str.338
C. Pole recepcji, przedmiot oceny, metody oceny, uwarunkowania
Pytanie 13
Własny obraz, jaki przedsiębiorstwo zamierza przekazać na rynek, do otoczenia społecznoekonomicznego w procesie komunikacji, to: (strona 302)
a) Tożsamość przedsiębiorstwa
Pytanie 14
Cele promocji w wymiarze pierwszym można rozpatrywać na płaszczyznach: (strona 312)
c) Ekonomicznej i psychograficznej
Pytanie 15
Podejście ex ante: (strona 345)
a) Jest wstępną oceną atrakcyjności, poprawności i skuteczności projektowanych działań promocyjnych
Pytanie 16
Na kształtowanie misji wywiera wpływ wiele elementów, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Najważniejsze z nich to: (strona 304)
b) zamierzenia i oczekiwania właścicieli, kompetencje kadry menedżerskiej (np. kreatywność, skłonność do ryzyka), zasoby firmy, historia firmy
Pytanie 17
Misja organizacji obejmuje 4 wymiary. NIE należy do nich wymiar: (strona 304)
c) szczegółowej strategii marketingowej i operacyjnej (konkretnych działań promocyjnych, procedur operacyjnych oraz planów sprzedaży)
Pytanie 18
Cele psychograficzne promocji obejmują szeroki zakres zadań systemu komunikacji związanych z: (strona 313)
d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
Pytanie 19
Decyzje dotyczące wielkości budżetu promocyjnego są uwarunkowane przez: (s. 325)
d) Wszystkie odpowiedzi są prawidłowe
Pytanie 20
Pion kreatywny agencji: (s. 359)
b) Ma za zadanie przełożenie w sposób twórczy i oryginalny ustaleń i założeń w określone kody: hasła, slogany, teksty, zdjęcia