Formularz kontaktowy
Memorizer+

Wykup dostęp

Ta funkcja jest dostępna dla użytkowników, którzy wykupili plan Memorizer+

Pytania i odpowiedzi

Komunikacja marketingowa abcd

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. abcd
Ilość pytań: 88 Rozwiązywany: 110 razy
Pytanie 21
Podstawowe cele ekonomiczne promocji to: (s. 312-313)
c) wzrost dochodów i obniżka kosztów
Pytanie 22
Średniookresowe cele (np. podniesienie stopnia znajomości i akceptacji konkretnego produktu/marki w określonych segmentach rynku w ciągu następnego roku, utrzymanie dotychczasowego udziału w rynku) są celami (s. 314):
b) taktycznymi
Pytanie 23
Zachowanie przedsiębiorstwa to: str. 305
a. zbiór podstawowych zasad, na jakich opiera swoje funkcjonowanie przedsiębiorstwo, wewnętrznie spójnych i nawiązujących do sformułowanej misji
Pytanie 24
Macierz celów komunikacji (promocji) ma dwa aspekty: str.311-312
a. wymiaru i horyzontu
Pytanie 25
Funkcja informacyjna misji organizacji obejmuje: (s. 304)
a) Identyfikację zakresu potrzeb, które przedsiębiorstwo zamierza zaspokajać
Pytanie 26
Cele promocji w pierwszym wymiarze można rozpatrywać na płaszczyznach: (s. 312
a) Ekonomicznej i psychograficznej
Pytanie 27
Do podstawowych elementów identyfikacji wizualnej zalicza się między innymi: (s. 307)
a. logo, logotyp, nazwa firmy, znaki bazowe, konstanse promocyjne
Pytanie 28
W jakich dwóch aspektach należy rozstrzygnąć cele komunikacji? (s. 311)
a. W aspekcie wymiaru i horyzontu
Pytanie 29
Które z poniższych stwierdzeń jest prawdziwe w kontekście drugiego etapu kształtowania programu promocji? (s. 316)
b. Celem drugiego etapu jest precyzyjne określenie odbiorców działań promocyjnych oraz strategii (form i sposobu dotarcia do nich z przekazem promocyjnym) (
Pytanie 30
Do metod finansowania komunikacji, zarówno występujących w literaturze, jak i spotykanych w praktyce, NIE należy zaliczyć: (s. 325)
c) metod opartych na automatyzacji decyzji budżetowych (
Pytanie 31
Do rodzajów agencji reklamowych należy zaliczyć: (s. 353-354)
d) wszystkie odpowiedzi są fałszywe
Pytanie 32
Do metod pragmatycznych finansowania komunikacji NIE należy: (s. 329)
c) Budowanie modeli zależności marketingowych,
Pytanie 33
Funkcja informacyjna misji wyrażona może być poprzez: (s. 303)
c) Ostrzeżenie konkurencji przez nagłośnienie swojej aktywności rynkowej lub ekspansji na nowe rynki,
Pytanie 34
Tożsamość przedsiębiorstwa to: (s. 302)
B) w jaki sposób przedsiębiorstwo definiuje się poprzez „ja” oraz „my”
Pytanie 35
Zasadnicze wymiary misji organizacji obejmuje: 1) tożsamość i filozofia organizacji 2) podstawowe wartości funkcjonowania 3) domeny działalności 4) kluczowe czynniki sukcesu. Odpowiedź prawidłowa to: (s. 304)
D) Wszystkie
Pytanie 36
Wśród etapów budowy skutecznej komunikacji Ph. Kotlet i K.L. Keller NIE wyróżniają: (s. 311)
b) losowy dobór odbiorców komunikatu
Pytanie 37
Do głównych funkcji agencji reklamy NIE zalicza się: (s. 353)
d) kształtowanie promocyjnych funkcji opakowań
Pytanie 38
Decyzje przedsiębiorstwa związane z oceną efektów promocji obejmują cztery obszary zagadnień, pozostające wobec siebie we wzajemnych powiązaniach: (s. 339)
c) Pole percepcji (terminologię), przedmiot oceny, metody oceny, uwarunkowania
Pytanie 39
W jakiej płaszczyźnie można rozpatrywać cele promocji w pierwszym wymiarze? (s. 313)
a) ekonomicznej
Pytanie 40
Ocena efektów polityki promocji jest zagadnieniem: (s. 337)
c) Złożonym i wieloaspektowym