Pytania i odpowiedzi

Komunikacja marketingowa abcd

Zebrane pytania i odpowiedzi do zestawu. abcd
Ilość pytań: 88 Rozwiązywany: 184 razy
Pytanie 41
Który z komponentów NIE należy do tożsamości przedsiębiorstwa? (s. 302)
d) strategia sprzedaży
Pytanie 42
W jakim horyzoncie czasowym rozpatruje się cele taktyczne? (s. 314)
b) średniookresowym
Pytanie 43
Który z elementów NIE jest podstawową funkcją misji przedsiębiorstwa według P. Druckera? (s. 303)
d) Motywacyjna
Pytanie 44
Co zaliczamy do znaczących aktywów marketingowych przedsiębiorstwa? (s. 301)
d) wszystkie powyższe
Pytanie 45
Jaką funkcję pełni misja przedsiębiorstwa w kontekście jego wizerunku?
c) Definiuje powód istnienia przedsiębiorstwa i pełnioną rolę jego interesariuszy
Pytanie 46
Które z podanych wymiarów obejmuje misja organizacji? (s.304)
c. Wymiary tożsamości i filozofii firmy, podstawowych wartości funkcjonowania, kluczowych czynników sukcesu
Pytanie 47
Jakie są podstawowe elementy identyfikacji wizualnej firmy (s.307)
a. Nazwa firmy, logo i logotyp, znaki bazowe, konstanse promocyjne
Pytanie 48
Kampania promocyjna może być realizowana przez przedsiębiorstwo na następujące sposoby: (s. 351)
d) Wszystkie powyższe są poprawne
Pytanie 49
Które podejście służy do pomiaru rzeczywistych efektów kampanii promocyjnej? (s. 347)
B) Ex post
Pytanie 50
Która z metod umożliwia pomiar reakcji organizmu na przekaz promocyjny za pomocą testów skórno-galwanicznych? (s. 349)
C) Testy fizjologiczne
Pytanie 51
Które z poniższych narzędzi jest wykorzystywane do oceny skuteczności komunikacji marketingowej w środowisku internetowym? (s. 348)
A) Liczba użytkowników strony internetowej
Pytanie 52
Czym jest promocja pulsacyjna? (s. 335)
b) Promocja realizowana w nieregularnych odstępach czasu, przy czym skala tej nierównomierności może przybrać różnorodne formy
Pytanie 53
Do przedmiotów oceny kampanii promocyjnej NIE należą: (s. 347)
c) Jakość produktu/usługi
Pytanie 54
Podstawowymi elementami systemu identyfikacji wizualnej NIE są: (s. 307)
d) Konstanse produktowe
Pytanie 55
Etap budowy skutecznej komunikacji według Ph. Kotlera i K.L. Kellera to: (s. 311)
a) Sformułowanie komunikatów
Pytanie 56
Audytorium działań promocyjnych przedsiębiorstwa tworzą: (s. 316)
b) Grupa I – nabywcy, grupa II – pośrednicy, grupa III – właściciele
Pytanie 57
Który z poniższych elementów NIE należy do identyfikacji wizualnej firmy? (str. 307)
C) Strategia cenowa
Pytanie 58
Jaki jest główny cel identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa? (str. 307)
B) Zwiększenie rozpoznawalności marki
Pytanie 59
Do funkcji głównych agencji reklamy zalicza się: (s. 353)
d. wszystkie odpowiedzi są poprawne
Pytanie 60
Wskaż odpowiedź niepoprawną. Tożsamość przedsiębiorstwa: (s. 302)
d) jest synonimicznym pojęciem do wizerunku