eksperymentowanie, kwestionowanie założeń organizacyjnych, podwojna pętla uczenia się to metoda:
empiryczna
cybernetyczna
tradycjna
cybernetyczna
eksperymentowanie, kwestionowanie założeń organizacyjnych, podwojna pętla uczenia się to metoda:
empiryczna
cybernetyczna
tradycjna
cybernetyczna
- zdobywanie wiedzy w celu rozwiązania konkretnych problemów, opierających się na istniejących przesłankach to nauka
dwupętlowa
jednopętlowa
jednopętlowa
- zdobywanie wiedzy w celu rozwiązania konkretnych problemów, opierających się na istniejących przesłankach to nauka
dwupętlowa
jednopętlowa
jednopętlowa
ustanawianie nowych przesłanek (paradygmatów, modeli psychologicznych, czy perspektyw), tak aby zmienić istniejące wzorce to uczenie się:
dwupętlowe
jednopętlowe
dwupętlowe
ustanawianie nowych przesłanek (paradygmatów, modeli psychologicznych, czy perspektyw), tak aby zmienić istniejące wzorce to uczenie się:
dwupętlowe
jednopętlowe
dwupętlowe
w pojedyńczej pętli uczenia występuje schemat
trojkąta rownobocznego
kwadratu
trojkąta rownobocznego
w pojedyńczej pętli uczenia występuje schemat
trojkąta rownobocznego
kwadratu
trojkąta rownobocznego
benchmark oznacza
punkt odniesienia
miejsce odniesienia
punkt odniesienia
benchmark oznacza
punkt odniesienia
miejsce odniesienia
punkt odniesienia
wg popularnośći benchmarking (84%) ustępuje jednynie
planowaniu strategicznemu
outsourcing
tworzenie wizji i misji
planowaniu strategicznemu
wg popularnośći benchmarking (84%) ustępuje jednynie
planowaniu strategicznemu
outsourcing
tworzenie wizji i misji
planowaniu strategicznemu
wyrozniamy benchmarking
usługowy
strategiczny
produktowy
organizacyjny
procesowy
rekrutacyjny
strategiczny
produktowy
organizacyjny
procesowy
wyrozniamy benchmarking
usługowy
strategiczny
produktowy
organizacyjny
procesowy
rekrutacyjny
strategiczny
produktowy
organizacyjny
procesowy
wyrozniamy benchmarking
konkurencyjny (zewnętrzny)
funkcjonalny
wewnętrzny
konkurencyjny (zewnętrzny)
funkcjonalny
wewnętrzny
wyrozniamy benchmarking
konkurencyjny (zewnętrzny)
funkcjonalny
wewnętrzny
konkurencyjny (zewnętrzny)
funkcjonalny
wewnętrzny
wzorce w benchmarkingu
udział w rynku- większy niż firmy realizującej benchmarking
struktura kosztów- lepsza od przedsiębiorstwa stosującego benchmarking
system naboru i selekcji personelu
strategia rynkowa- spokojna
zyski- powyżej przeciętnej
strategia rynkowa- agresywna
Technologia produkcji
struktura kosztów- gorsza od przedsiębiorstwa stosującego benchmarking
zyski- przeciętne
udział w rynku- przynajmniej taki jak firmy realizującej benchmarking
struktura kosztów- lepsza od przedsiębiorstwa stosującego benchmarking
system naboru i selekcji personelu
zyski- powyżej przeciętnej
strategia rynkowa- agresywna
Technologia produkcji
udział w rynku- przynajmniej taki jak firmy realizującej benchmarking
wzorce w benchmarkingu
udział w rynku- większy niż firmy realizującej benchmarking
struktura kosztów- lepsza od przedsiębiorstwa stosującego benchmarking
system naboru i selekcji personelu
strategia rynkowa- spokojna
zyski- powyżej przeciętnej
strategia rynkowa- agresywna
Technologia produkcji
struktura kosztów- gorsza od przedsiębiorstwa stosującego benchmarking
zyski- przeciętne
udział w rynku- przynajmniej taki jak firmy realizującej benchmarking
struktura kosztów- lepsza od przedsiębiorstwa stosującego benchmarking
system naboru i selekcji personelu
zyski- powyżej przeciętnej
strategia rynkowa- agresywna
Technologia produkcji
udział w rynku- przynajmniej taki jak firmy realizującej benchmarking
mierniki w benchmarkingu mogą być z perspektywy:
uczenia się i rozwoju
finansowej
klienta
procesow wewnetrznych
uczenia się i rozwoju
finansowej
klienta
procesow wewnetrznych
mierniki w benchmarkingu mogą być z perspektywy:
uczenia się i rozwoju
finansowej
klienta
procesow wewnetrznych
uczenia się i rozwoju
finansowej
klienta
procesow wewnetrznych
Coaching to:
ciągłe doskonalenie
doskonalenie periodyczne
ciągłe doskonalenie
Coaching to:
ciągłe doskonalenie
doskonalenie periodyczne
ciągłe doskonalenie
podczas spotkania coachingowego trener nie powinien mowic więcej niż
50% czasu
40% czasu
75% czasu
50% czasu
podczas spotkania coachingowego trener nie powinien mowic więcej niż
50% czasu
40% czasu
75% czasu
50% czasu
wyrozniamy outsourcing
wewnętrzny
zewnętrzny
wewnętrzny
zewnętrzny
wyrozniamy outsourcing
wewnętrzny
zewnętrzny
wewnętrzny
zewnętrzny
outsourcing może być:
funkcji
usług
funkcji
usług
outsourcing może być:
funkcji
usług
funkcji
usług
alternatywny sposób zapewnienia wzrostu wydajności dzięki udoskonaleniu działalności w jednej dziedzinie i wykonywaniu jej na rzecz innych firm to:
cosourcing
insourcing
insourcing
alternatywny sposób zapewnienia wzrostu wydajności dzięki udoskonaleniu działalności w jednej dziedzinie i wykonywaniu jej na rzecz innych firm to:
cosourcing
insourcing
insourcing
– wzajemne oddziaływanie dostawcy i odbiorcy usług jest tu jeszcze ściślejsze niż w zwykłym outsourcingu. Zwykle oznacza to, że firma podstawowa deleguje swój personel lub menedżerów do obsługi zlecenia, ale nie może sobie pozwolić na utratę tych pracowników ze względu na ich specjalistyczną wiedzę to:
insourcing
cosourcing
cosourcing
– wzajemne oddziaływanie dostawcy i odbiorcy usług jest tu jeszcze ściślejsze niż w zwykłym outsourcingu. Zwykle oznacza to, że firma podstawowa deleguje swój personel lub menedżerów do obsługi zlecenia, ale nie może sobie pozwolić na utratę tych pracowników ze względu na ich specjalistyczną wiedzę to: