Które z następujących określeń jest FAŁSZYWE? Kierownicy projektów korzystający z metodyki PRINCE2 są zachęcani do ...
… podzielenia projektu na etapy łatwiejsze w zarządzaniu, w celu dokładniejszego zaplanowania.
... stosowania zdefiniowanej struktury dla delegacji obowiązków, zwierzchnictwa i komunikacji.
... składania krótkich sprawozdań dla zarządu podczas regularnych spotkań.
... ustalenia specyfikacji wymagań jako warunku wstępnego dla rozpoczęcia projektu.
... składania krótkich sprawozdań dla zarządu podczas regularnych spotkań.
Które z poniższych NIE jest jednym z czterech kroków techniki planowania opartego na produktach?
Przygotowanie Diagramu Struktury Produktów
Przygotowanie Opisu Produktu dla każdego istotnego produktu
Identyfikacja zależności
Przygotowanie Opisu Produktu dla produktu końcowego
Identyfikacja zależności
W jakiej kolejności następujące elementy pojawiłyby się w cyklu zarządzania ryzykiem?
1) Ocena prawdopodobieństwa i oddziaływania ryzyka.
2) Wyważenie kosztów podjęcia działania odniesionych do prawdopodobieństwa i skutków wynikających z dopuszczenia, że zagrożenie się zmaterializuje.
3) Rejestracja ryzyka.
4) Monitorowanie wczesnych sygnałów ostrzegawczych w poszukiwaniu zmian statusu
zagrożenia (ryzyka).
2, 4, 3 i 1
3, 1, 2 i 4
2, 1, 4 i 3
4, 3, 1 i 2
3, 1, 2 i 4
Który dokument wymienia główne produkty planu z ich kluczowymi datami dostawy?
Lista Kontrolna Produktów
Diagram Struktury Produktów
Raport z Punktu Kontrolnego
Opis Produktu
Lista Kontrolna Produktów
Co jest konfiguracją końcowego rezultatu projektu?
Łączna suma jego produktów
Pojedynczy produkt końcowy
Opis Produktu
Produkty pośrednie
Łączna suma jego produktów
Która część życia produktu nie stanowi części cyklu życia projektu z perspektywy PRINCE2?
Finalizacja Uzasadnienia Biznesowego.
Specyfikacja produktu.
Ocena wartości produktu po okresie użycia.
Przekazanie produktu do eksploatacji.
Ocena wartości produktu po okresie użycia.
W jakiej kolejności nastąpią te działania dotyczące Zagadnień Projektowych?
1) Ocena wpływu zagadnienia
2) Rejestrowanie zagadnienia
3) Zalecenie kierunku działania
4) Uaktualnienie Rejestru Ryzyka, jeśli zagadnienie dotyczy zidentyfikowanego zagrożenia lub ujawnia nowe zagrożenie