Takie materiały mogą być potrzebne zarządowi programu.
Umożliwienie przyszłego audytu działań projektu.
Które z następujących określeń jest FAŁSZYWE? Kierownicy projektów korzystający z metodyki PRINCE2 są zachęcani do ...
... stosowania zdefiniowanej struktury dla delegacji obowiązków, zwierzchnictwa i komunikacji.
… podzielenia projektu na etapy łatwiejsze w zarządzaniu, w celu dokładniejszego zaplanowania.
... ustalenia specyfikacji wymagań jako warunku wstępnego dla rozpoczęcia projektu.
... składania krótkich sprawozdań dla zarządu podczas regularnych spotkań.
... składania krótkich sprawozdań dla zarządu podczas regularnych spotkań.
Które z poniższych NIE jest jednym z czterech kroków techniki planowania opartego na produktach?
Przygotowanie Opisu Produktu dla produktu końcowego
Identyfikacja zależności
Przygotowanie Diagramu Struktury Produktów
Przygotowanie Opisu Produktu dla każdego istotnego produktu
Identyfikacja zależności
W jakiej kolejności następujące elementy pojawiłyby się w cyklu zarządzania ryzykiem?
1) Ocena prawdopodobieństwa i oddziaływania ryzyka.
2) Wyważenie kosztów podjęcia działania odniesionych do prawdopodobieństwa i skutków wynikających z dopuszczenia, że zagrożenie się zmaterializuje.
3) Rejestracja ryzyka.
4) Monitorowanie wczesnych sygnałów ostrzegawczych w poszukiwaniu zmian statusu
zagrożenia (ryzyka).
3, 1, 2 i 4
2, 4, 3 i 1
2, 1, 4 i 3
4, 3, 1 i 2
3, 1, 2 i 4
Który dokument wymienia główne produkty planu z ich kluczowymi datami dostawy?
Raport z Punktu Kontrolnego
Diagram Struktury Produktów
Lista Kontrolna Produktów
Opis Produktu
Lista Kontrolna Produktów
Co jest konfiguracją końcowego rezultatu projektu?
Produkty pośrednie
Łączna suma jego produktów
Opis Produktu
Pojedynczy produkt końcowy
Łączna suma jego produktów
Która część życia produktu nie stanowi części cyklu życia projektu z perspektywy PRINCE2?
Finalizacja Uzasadnienia Biznesowego.
Przekazanie produktu do eksploatacji.
Ocena wartości produktu po okresie użycia.
Specyfikacja produktu.
Ocena wartości produktu po okresie użycia.
W jakiej kolejności nastąpią te działania dotyczące Zagadnień Projektowych?
1) Ocena wpływu zagadnienia
2) Rejestrowanie zagadnienia
3) Zalecenie kierunku działania
4) Uaktualnienie Rejestru Ryzyka, jeśli zagadnienie dotyczy zidentyfikowanego zagrożenia lub ujawnia nowe zagrożenie